Da Ikea i više nego sigurno grabi planiranom cilju od oko 450 milijuna kuna ili 60 milijuna eura godišnje, a možda i puno boljim rezultatima u Hrvatskoj, najbolja je potvrda lanjski godišnji prihod od 238,5 milijuna kuna.
Ikea Hrvatska lani je, podsjetimo, kupcima otvorila vrata tek 21. kolovoza. Ostvareni neto gubitak, s obzirom na ulaganja u početak poslovanja, iznosio je pak 53,1 milijun kuna.
Lider u prodaji namještaja na hrvatskom tržištu lani je, prema podacima Poslovne Hrvatske, i dalje bila Lesnina s prihodom od 701,3 milijuna eura, 1,8% više nego godinu prije, te dobiti koja je rasla 11,2%, na 21,4 milijuna kuna. Emmezeta, odnosno Fliba, povećala je prihode na 427,4 milijuna kuna, kao i Prima Commerce na 364,2 milijuna kuna.
>>Najbolji poslodavci IKEA, Rimac i Procter & Gamble
>>Ikea ruši naše mitove: potrošači, a ne vlada biraju pobjednike