Ina i Dunavski Lloyd mogli bi iznenada prekinuti četrdesetgodišnju poslovnu suradnju jer je Ina odlučila tog riječnog zamijeniti cestovnim prijevoznikom.
Dobro upućeni tvrde kako se Ina već dogovorila za budući transport nafte iz slavonskih nalazišta do sisačke rafinerije s jednim hrvatskim cestovnim prijevoznikom. Bit će to šokantna informacija za jedinoga hrvatskog riječnog prijevoznika, Dunavski Lloyd. Oni vjerojatno nisu očekivali da će Ina uspjeti od cestovnog prijevoznika dobiti bolju ponudu za prijevoz nafte te su u dugotrajnim i osjetljivim pregovorima navodno inzistirali na zadržavanju svojih dosadašnjih cijena. S druge strane, u Ini su navodno imali informacije o tome kako su usporedive cijene drugih riječnih prijevoznika mnogo povoljnije.
Dok jedna cestovna cisterna ima zapreminu od 40-ak prostornih metara, u jednoj riječnoj barži može se računati sa 1100 prostornih metara te je šokantno da je cestovni prijevoz jeftiniji. Uz to, na hrvatskim cestama sada će se znatno povećati broj cisterni.
ovo je slično onome kako je city-express,neopremljen i sa slabom logistikom odjednom dobio posao raznošenja računa umjesto pošte. kao i sve ovakve stvari u hrvatskoj, \"transparentno i pošteno\".