Odbor za okoliš Europskog parlamenta (ENVI) je 7. svibnja ove godine glasao o pravilima za emisije CO2 teretnih vozila s ciljem dostizanja razine emisija od 147g/km do 2020. godine. Ovo glasanje samo je jedna od razgranatih EU strategija koje žele ograničiti razine emisija CO2 diljem kontinenta te postići smanjenje emisija CO2 za čak 60% do 2050. uz smanjenje korištenja konvencionalno pogonjenih vozila za 50% do 2030. godine.
24. siječnja ove godine Europska komisija je najavila strategiju o čistim gorivima koja je ambiciozno postavljen paket mjera napravljen s ciljem dostizanja kritične mase postaja za alternativna goriva diljem Europe, uključujući i postavljanje obvezujućih ciljeva za zemlje članice te zajedničkih standarda pri projektiranju i korištenju vozila na alternativni pogon te benzinskih postaja. Električna vozila to jest vozila bez emisija CO2 ključni su dio ove strategije.
Unatoč njihovoj važnosti u planu Komisije, paneuropski rast broja električnih vozila narušen je brojnim čimbenicima uključujući visoke maloprodajne cijene vozila, nisku razinu prihvaćanja novih tehnologija od strane potrošača te nedostatak infrastrukture za punjenje.
Cijeli tekst dostupan je u 6. broju NET-a, Nacionalnog energetskog tjednika, na linku. Također cijeli tjednik u e-izdanju možete preuzeti na dnu sljedećeg linka.