Dani komunikacija

Nagrade Effie smatraju se „marketinškim Oscarima“

Izvršni direktor za marketing i razvoj kompanije Franck, Kristijan Gregorić
Foto: PR FOTO
15.03.2016.
u 13:23

Zatvorene su prijave projekata za sedmo hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. Dobitnici Effie nagrada bit će proglašeni na dodjeli nagrada koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 14. do 17. travnja 2016. u hotelu Lone u Rovinju.

Ovogodišnjim žirijem natjecanja predsjeda izvršni direktor za marketing i razvoj kompanije Franck, Kristijan Gregorić.

Jeste li zadovoljni brojem prijava, jesu li ispunjena očekivanja vas ko predsjednika žirija?
Zadovoljni smo ovogodišnjim brojem prijavljenih agencija, oglašivača te u konačnici ukupnim brojem projekata. S obzirom na broj prijava i ovogodišnje Effie natjecanje pružit će kvalitetnu borbu i priliku prijavljenima da pokažu kako su postavljenim strategijama tržišne komunikacije postigli izvrsne rezultate. Sudeći po prijavljenim projektima, još jednu godinu za redom imat ćemo efikasnu razmjenu izvrsnih marketinških ideja i znanja.

U kojim kategorijama je zaprimljeno najviše prijava? Kako objašnjavate velik broj prijava upravo u tim kategorijama?
Za Effie nagrade ove se godine bori ukupno 35 agencija i 25 oglašivača s 36 prijavljenih projekata u sedam kategorija. Najviše prijava, po devet, imamo u kategorijama telekomunikacijskih usluga i pića, a s po pet prijavljenih projekata slijede kategorije financija i osiguravajućih usluga te hrane. Takva distribucija prijava već je uobičajena za Effie natjecanje, jer je riječ o sektorima u kojima su oglašivači općenito najaktivniji, najveća je i konkurencija agencija, pa je očekivano da imamo i najviše kvalitetnih prijava.

Kakav je sada posao pred žirijem? Kako će izgledati proces žiriranja i koji su kriteriji po kojima će se ocjenjivati prijavljeni radovi?
Žiri počinje svoj rad edukacijom na kojoj će nam predstavnici istraživačkih kuća dati tržišne situacije, a Effie konzultanti prikazati istaknute primjere s drugih Effie natjecanja i dati savjete. Prva faza žiriranja bazira se na individualnom proučavanju radova i unošenju ocjena u online aplikaciju. Svi radovi ocjenjuju se prema kriterijima strateškog izazova i ciljeva te rezultata. U drugom krugu finalisti se ocjenjuju na temelju sva četiri Effie kriterija, a to su strateški izazov i ciljevi, ideja, realizacija ideje i rezultati. Od konačne ocjene 70% čini procjena prva tri jednako važna kriterija, a preostalih 30% procjena rezultata kampanje.

Na prošlogodišnjem Effie natjecanju Franck je nagrađen Grand Prixom i Zlatnim Effiem za kampanju CROmpiri, što je bilo presudno za uspjeh ove kampanje?
Istraživanja koja redovito radimo za cjelokupnu kategoriju snacka, a posebice za Čipi Čips, pokazala su da su sirovina domaćeg porijekla i kontinuitet kvalitete konačnog proizvoda ono kroz što nas potrošači percipiraju. Upravo smo te elemente kroz kampanju CROmpiri željeli dodatno komunicirati i naglasiti kao naše prednosti na tržištu. Ujedno, osvojili smo i srebro za Franck Café cappuccino kampanju što nam također potvrđuje dobro strateško usmjerenje i u ovoj kategoriji. Odlični prodajni rezultati i pozitivne reakcije potrošača, a naposljetku i struke, potvrdili su da smo ispravno izabrali.

Što razlikuje Effie od ostalih natjecanja iz područja marketinga i zašto su Effie nagrade važne?
Nagrade Effie smatraju se „marketinškim Oscarima“, globalnim simbolima postignuća u marketinškoj industriji. Effie je najprestižnije stručno natjecanje na području marketinga, koje prepoznaje i nagrađuje učinkovito tržišno komuniciranje. U Hrvatskoj se Effie nagrade dodjeljuju još od 2009. godine i od tada su čvrsto zauzele mjesto koje imaju i u svijetu. Drago mi je da su i agencije i oglašivači sve više prepoznali relevantost Effie nagrada u poslovanju.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije