Nova agencija za digitalne medije i komunikaciju Inventa danas je najavila svoju ponudu usluga osmišljenu za prevladavanje barijera koje trenutačno sputavaju razvoj hrvatskog internetskog tržišta. Nasuprot vodećim europskim tržištima zemalja kao što su Engleska, Nizozemska, Švedska i Danska, gdje udio ulaganja u oglašavanje na internetu iznosi više od 20 posto od ukupnog medijskog proračuna, udio ulaganja u internetsko oglašavanje u Hrvatskoj iznosi tek 2-3 posto, što je daleko iza zemalja iz našeg okruženja poput Poljske, Slovenije i Mađarske.
Inventu su krajem prošle godine osnovali Johan Granlund, nekadašnji izvršni direktor Tele2 Hrvatska, i Bruno Bračun, nekadašnji direktor marketinga Konzuma te osnivač agencija Mediaedge:CIA i Media Pool. Inventa ima mogućnost ponuditi agencijama i većim tvrtkama na području istočne Europe cjelovitu uslugu i podršku vezanu uz digitalne medije.
- Na Zapadu su oglašivači već usmjerili svoje marketinške proračune tamo gdje se korisnici nalaze, ali u Hrvatskoj je taj razvoj usporen zbog nedostatka cjelovite podrške stručnjaka s područja društvenih mreža i digitalnih medija. Tvrtke u Hrvatskoj žele se oglašavati na internetu, ali ne znaju kako. Vodeće internacionalne kompanije za digitalne komunikacije nisu do sada nudile svoje usluge na hrvatskom tržištu upravo zbog nedostatka proračuna za online oglašavanje, što je dodatno kočilo razvoj. Inventa sada donosi promjene jer povezuje lokalne stručnjake s internacionalnim iskustvom u cjelovit koncept internetske komunikacije - rekao je Granlund.
Inventa zasad pruža sljedeće usluge: razvoj online medijskih strategija, planiranje i zakup oglašavanja na internetu, mobilnim telefonima i digitalnim igrama, kreiranje kanala i posebnih paketa za oglašavanje, online sponzorstva, optimizacija i oglašavanje pomoću internetskih tražilica (SEO, SEM), širok raspon tehnika za targetiranje, uključujući i tehnike koje se temelje na ponašanju korisnika (behavioral marketing). Tu su još i usluge: kreiranje i izrada bannera, internetskih i mikrostranica te društvenih aplikacija i blogova, stvaranje i održavanje baze podataka na osnovu reakcija na kampanju, praćenje i angažiranje u društvenim digitalnim medijima i mrežama, online odnosi s javnošću (PR), razvoj motivacijskih mehanizma i povećanje prisutnosti na internetu.
mnoga gospoda iz klasičnih oglašivačkih agencija misle da će se lako ubaciti u Internet biznis i ponovo vući enormne profite. Nop netko im mora reći, gospodo pravila su se promijenila. Sada oglašivači vrlo lako vide da li ste napravili uspješnu kampanju, tj nema više skrivanja. I još važnije, na Internetu samo je nekolicina popularnih sajtova/portala, sve ostalo je gubitak love za marketing. A tih par sajtova se mogu dogovoriti sa oglašivačima direktno, ne trebaju im vaše usluge da ih učite njihovom biznisu