PROMO

Izdvojite se na tržištu: 3 jednostavna načina za jačanje brenda i povećanje prodaje

Jačanje brenda i povećanje prodaje
03.02.2022.
u 09:37

Dok tvrtke diljem svijeta troše velike budžete kako bi ojačale svoju poziciju na tržištu i izgradile prepoznatljiv brand - često zanemaruju jedan povoljniji i dugoročno održiv način da ostvare svoj cilj, a to je brendiranje kroz korisničko iskustvo.

Korisničko iskustvo je u biti cjelokupna percepcija vašeg brenda u javnosti, a jedan od ključnih elemenata u tom procesu, svakako je korisnička podrška.  Upravo je vaša izravna komunikacija s korisnicima ono što definira vašu sliku u javnosti i može stvoriti uistinu održivu konkurentsku prednost.

U nastavku za vas donosimo jednostavne načine kako pomoću korisničke podrške možete privući i zadržati kupce, ojačati brand awareness i naravno - povećati prodaju.

1. Pružite kvalitetnu korisničku podršku

Zadovoljstvo korisnika cilj je svakog poslovanja, a bez dobre korisničke podrške, teško ga je ostvariti. U današnjem digitalnom dobu, vaši kupci očekuju dostupnost informacija istog trenutka, putem kanala koji njima odgovara - bilo da je to određeni društveni medij, vaša web stranica ili chat aplikacija. Istraživanja pokazuju kako čak 86% korisnika odustaje od kupovine ako im sve informacije nisu dostupne u realnom vremenu.

Ako se vaša tvrtka ne prilagodi njihovim preferencijama i zahtjevima, pronaći će konkurenta koji će to učiniti. Uvijek postoji bolje rješenje na internetu, barem s aspekta vašeg korisnika. Zato bi korisnička podrška trebala biti dio vaše strategije za unaprjeđenje poslovanja.

Sa svojom sposobnosti da korisniku ponudite odgovore i rješenja u realnom vremenu  na raznim kanalima, otvarate put do lojalnih i dugoročnih korisnika i stvarate pozitivnu reputaciju svog branda.

2. Budite dostupni 24/7

Posljednja stvar koju današnji kupci s ograničenim vremenom žele je čekati. Kupci vjeruju da bi trebali imati pristup tvrtki u svakom trenutku - bilo da se radi o vraćanju proizvoda, traženju tehničke podrške, rješavanju problema s naplatom ili jednostavno traženje informacija o proizvodu ili usluzi - oni to žele prema vlastitom rasporedu. Učinkovito rješavanje problema znači imati razumijevanja za svoje korisnike i biti na raspolaganju da im pomognete kad god im je pomoć potrebna. Bez ove mogućnosti, riskirate dodatnu frustraciju kupaca ostavljajući ih s lošim korisničkim iskustvom.

Vaša dostupnost 24/7 otvara način za izravno povezivanje sa svojim korisnicima, što je najučinkovitiji način povećavanja prodaje. Lojalnost i kredibilitet dolazi u raznim oblicima, a dostupnost vašim kupcima u svakom trenutku jedan je od jednostavnijih načina da to ostvarite.

Dobra vijest je kako je u današnje vrijeme najlakše implementirati ovu mogućnost u svoje poslovanje pomoću tvrtki koje nude rješenja za praćenje aktivnosti vaših kupaca u realnom vremenu. Tvrtka Significo razvila je vlastito softversko rješenje i svojim klijentima nudi mogućnost povezivanja sa svojim kupcima kroz različite interaktivne kanale. Uz profesionalan i educiran tim koji je uvijek na raspolaganju, bit ćete sigurni kako vaši korisnici imaju pozitivno iskustvo - što je ključno za očuvanje reputacije vašeg brenda.

3. Ponudite korisnicima pristup putem raznih kanala

Protekla godina doživjela je neviđenu stopu inovacija u korisničkoj podršci, s eksponencijalnim povećanjem potražnje za – i usvajanjem – digitalnih kanala. Web chat uživo drugi je najpopularniji kanal za interakciju potrošača s tvrtkama. Upravo zato je sada važnije nego ikad da vaša tvrtka nudi više komunikacijskih kanala - primjenom omnichannel pristupa.

Istraživanja pokazuju da tvrtke koje su pružale kvalitetnu vise kanalnu korisničku uslugu zadržale su čak do 89% svojih kupaca. Stoga, prijelaz na omnichannel postaje ključan za tvrtke koje sa svojim korisnicima žele održati kvalitetnu komunikaciju.

Significo nudi omnichannel komunikacijsku platformu pomoću koje svojim korisnicima možete pružiti pravovremena i trenutno prilagođena rješenja za korisničku podršku. Bilo da vas kontaktiraju putem WhatsAppa, web chata, e-mailom ili telefonom - možete im ponuditi ista kvalitetna iskustva.

Omnichannel korisnička podrška integrira sve komunikacijske kanale za učinkovitu interakciju s kupcima. Pomaže vam pružiti kvalitetnija iskustva i zadovoljiti potrebe i zahtjeve vaših kupaca, čak i kada vam se obraćaju s različitih kanala. 

Uz više kanalnu korisničku službu, postići ćete uspješna korisnička iskustva, nadmašiti očekivanja svojih kupaca i poboljšati reputaciju svog brenda - što će vašu tvrtku dovesti do nevjerojatnih rezultata.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije