Međunarodna prepoznatljivost Republike Hrvatske već je dulje vrijeme tema brojnih rasprava u stručnim i znanstvenim krugovima. Hrvatsku se prepoznaje kao turistički i sportski brend, postajemo sve poželjnija filmska destinacija, a hrvatski proizvodi sve uspješnije pronalaze put prema dalekim destinacijama.
Međutim, postavlja se pitanje jesmo li u dovoljnoj mjeri iskoristili vlastite potencijale kako bismo postali prepoznatljivi u svijetu i u konačnici jesmo li uopće uspjeli uspostaviti nacionalni brend?
Potaknuti ovim pitanjima 3. Communication Management Forum koji organizira Edward Bernays University College posvećen je upravo temi brendiranja Hrvatske, a otvorenje međunarodne znanstvene konferencije pod nazivom „U potrazi za zajedničkim nazivnikom: komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend“ održat će se u petak, 10. svibnja 2019.
- Izuzetno je važno o svakodnevnim događanjima i situacijama u društvu raspravljati na znanstvenoj razini jer upravo znanstveni dijalog stvara temelj za daljnje rasprave na ostalim razinama. Organizacijom ovakve znanstvene konferencije pridonosimo kvalitetnoj raspravi o važnim temama koje se tiču svih nas.
Ovogodišnje izdanje Communication Management Foruma prati aktualne rasprave u javnosti, stoga je s ciljem posvećeno izgradnji nacionalnog brenda - temi koja već dulje vrijeme intrigira širu domaću javnost i postavlja pred znanstvenu i stručnu javnost cijeli niz pitanja na koja još uvijek nismo našli jedinstveni odgovor. O temi brendiranja tako će govoriti istaknuti stručnjaci u odnosima s javnošću i marketinga prof. dr. sc. Krishnamurthy Sriramesh s University of Colorado iz SAD-a te prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Iako je riječ o znanstvenoj konferenciji, ove smo godine odlučili prvi dan posvetiti predavanjima i raspravama kroz okrugle stolove na kojima smo okupili ključne političke, gospodarske, stručne i znanstvene dionike u procesu izgradnje hrvatskog nacionalnog brenda.
Mogu garantirati da će se otvoriti brojna pitanja, ali i dati konkretni odgovori o tome kako izgraditi jedinstveni nacionalni brend - poručila je Lana Ciboci s Edward Bernays University Collegea.
Ova mora bit Ćorićeva žena. O bože, ima li kraja ovome.,.