Svi smo obasuti milijardom informacija koje svakodnevno stižu do nas putem društvenih mreža. No, imamo li neku korist od učestalog pregledavanja Facebooka i Instagrama te lajkanja i komentiranja nečijih fotografija i statusa? Društvene mreže su već neko vrijeme sastavni dio naših života i nemoguće je zamisliti život bez njih, no krajnje je vrijeme da korištenje društvenih mreža okrenemo u našu korist te počnemo graditi svoj osobni brend i učinimo ga prepoznatljivim.
Prije nego što započnemo proces brendiranja sebe ili svog prozvoda ili usluge, bitno je da definiramo cilj naše strategije brendiranja. Cilj može biti - doći do idealnog klijenta ili poslodavca, a možda i nešto treće. Danas se svi veliki brendovi okreću suradnjama s 'influencerima', a ako izgradnji osobnog brenda pristupimo strateškim pristupom, možemo postati jedan od njih te okrenuti priču u našu korist.
-
Pronađi svoje talente, vještine i znanje. Ponekad je teško promovirati samog sebe i nismo ni svjesni vještina koje posjedujemo. No, kako bi kvalitetno pristupili procesu osobnog brendiranja, bitno je da otkrijemo ono u čemu smo najbolji, ono što volimo raditi, svoju strast i hobije te da od toga krenemo graditi brend. (Nemojte zaboraviti na svoja akademska postignuća, diplome, potvrde, strane jezike koje govorite…)
-
Vizualna prezentacija brenda. Kad govorimo o brendu ne smijemo zaboraviti na vizualni dio prezentacije brenda te je jako bitno da osmislimo vizualni identitet brenda u skladu s postavljenim ciljevima strategije brendiranja te komunikacijskom porukom
-
Osmisli komunikacijsku poruku svojeg brenda. Zamisli da si ti direktor marketinga svog osobnog brenda i da moraš svijetu objasniti u 30 sekundi ('elevation pitch') tko si, čime se baviš i koje benefite možeš pružiti svojoj ciljanoj publici. Naizgled jednostavan zadatak nije uopće jednostavan, slažete li se?
-
Odaberi najučinkovitije komunikacijske kanale do svoje publike. Od osobite je važnosti da odaberemo one distribucijske kanale odnosno društvene mreže na kojima možemo najučinkovitije komunicirati s našom ciljanom publikom. Ponekad je bolje koncentrirati se na jednu ili dvije mreže te na njima graditi svoju vjernu zajednicu pratitelja.
-
Kreiraj autentičan sadržaj i objavljuj ga redovito. Potrebno je pratiteljima davati konstantno besplatnu vrijednost i savjete u obliku relevantnog, informativnog i , zabavnog sadržaja. Sadržaj zahtijeva jako dobro planiranje resursa kao što su vrijeme, ljudi i alati, obzirom da bi sadržaj trebali objavljivati redovito. No, svakako bi za kraj izdvojili otvorenu dvosmjernu komunikaciju s našim pratiteljima koja će biti ono nešto što će naš brend razlikovati od konkurencije i učiniti ga jedinstvenim i autentičnim.
Ako vas zanima tema izradnje svog osobnog brenda na društvenim mrežama, pozivamo vas na Brendaonicu PLUS koja će se održati u Zagrebu, 14.10. u prostorijama Bizkoshnice. Svi zainteresirani mogu se informirati putem Facebooka: www.facebook.com/brendaonica/ ili e-maila: info@brendaonica.com. Uz Morenu Milevoj, autoricu i nositeljicu projekta Brendaonica, predaje i Tomislav Pancirov, stručnjak s bogatim iskustvom u digitalu u radu s velikim klijentima te lifesytle poduzetnik.