PROMO

Kako stvoriti uspješan promotivno - prodajni kanal putem interneta

Weboo
PR
Autor
PR članak
20.05.2013.
u 17:00

Na konferenciji 'Weboo 2013' čuti ćete zašto je optimizacija važna, kako optimizirati kampanju, na što obratiti pažnju prilikom optimizacije, kakav treba biti kvalitetan sadržaj, koji marketing je značajno jeftiniji...

Ne znate kako najoptimalnije spojiti marketing s prodajom? Kako kreirati dugoročan i uspješan web media mix plan?  Kako kombinirati vlastite sadržaje, web stranice i društvene mreže? A sve u svrhu kako bi mogli dominirati internetom.

Naučiti ćemo vas sve ovo i još mnogo toga o internetskom marketingu, koji se širi na tematiku inbound i viralnog marketinga, community managementa i optimizacija, na konferenciji o internetskom marketingu 'Weboo 2013' 05.06.2013. u Hypo centru, gdje vas očekuju cjelodnevna predavanja vrhunskih stručnjaka koji će vam dati puno konkretnih primjera iz prakse te vas svojim predavanjima voditi do zadnje stepenice internetskog marketinga. Prijavite se odmah sada jer su nam preostala još samo 2 tjedna do konferencije, a slobodnih mjesta u dvorani ponestaje. Samo do kraja ovoga tjedna ulaznice za konferenciju su po nižim cijenama.

Želite nastupiti na konferenciji?

Ukoliko ste dobar govornik, spreman promovirati svoju tvrtku pred velikim auditorijem, zakupite svoju minutažu predavanja i naučite sudionike nešto novo uz vlastite primjere iz prakse kojima ćete im pomoći da ovladaju gradivom i donesu nove ideje u svoje poslovanje.

Zakupiti možete i svoje izlagačko mjesto nudeći proizvode i usluge na konferenciji koja će vrvjeti marketingašima, poduzetnicima, inovatorima, web dizajnerima, community managerima te velikim brojem sudionika.

 

4 web-edukacije

Na konferenciji 'Weboo 2013' čuti ćete zašto je optimizacija važna, kako optimizirati kampanju, na što obratiti pažnju prilikom optimizacije, kakav treba biti kvalitetan sadržaj, koji marketing je značajno jeftiniji, kako društvene mreže prilagoditi svakom klijentu, kako mjeriti povrat investicije, ... Ukoliko želite naučiti o svemu ovome u okruženju s individualnim pristupom svakom polazniku, u malim grupama, prijavite se za 4 edukacije koje se plaćaju, a održavaju se sljedećeg dana konferencije:

'Viralno, ali mejlom' (Simon Meglič)

'Zaplovite optimizacijom i ne gubite kompas' (Saša Stanković)

'Nemojte trčati za kupcima, neka oni dođu k Vama' (Ilija Brajković)

'Community management iz kuta profesionalca' (Ilija Brajković)

Ukoliko odaberete sve 4 edukacije, nagrađujemo Vas redovnim popustom od 20% + vanrednim popustom od još 20%!! 40% popusta na 4 edukacije jer želimo da znate više i bolje!

 

Masterweb natječaj

Ne zaboravite da su u tijeku prijave za Masterweb natječaj koje traju do 25.05., a stručan žiri bira najbolje i najkreativnije video sadržaje u kategoriji 'Online video 2013'.

Svi kreativci, prijavite se odmah svojim video uratkom jer ćemo pobjednike Masterweb natječaja proglasiti na konferenciji 'Weboo 2013' te im dodijeliti vrijedne nagrade.

Medijski pokrovitelji konferencije: Večernji list, Net.hr, Poslovni dnevnik, Business.hr, T-portal.hr, Monitor.hr, Forum.hr, Idemvan.hr, Zimo.co, CISEx, Radio 101, VIDI.hr. Story.hr, Cosmopolitan.hr

Organizacijski sponzori: Manifest – design intelligence, Imperito, Media Zoom, službeni fotograf Goran Katić (Fotosvijet d.o.o.), Algebra, Ad Loomen.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?