dani komunikacija

'Kampanje Tele 2 bit će zanimljive, uspješne i drukčije, kao i dosad
'

'ban'
''
18.03.2013.
u 23:38

Najuspješnijim kampanjama smatramo nove kreativne platforme s Gregorom 2011. godine te uvođenje "Revolucije" 2012. godine

Silvana Ban brend je i media-menadžer Tele2, kompanije koja je na zadnjem natjecanju Croatia Effie za marketinšku učinkovitost kampanja, osvojila Zlatni i Srebrni Effie. Na Dane komunikacija koji će se održati u Rovinju od 16. do 19. svibnja planiraju prijaviti dvije kampanje kojima ciljaju na nove nagrade.

Koliko priznanja poput Effieja znače za vaš brend?

Nagrada Effie još je jedna potvrda uspjeha kampanje koju su korisnici već prepoznali i koja je donijela odlične rezultate. Biti jedan od najučinkovitijih hrvatskih brendova vrijedna je pohvala našem radu i doprinos vrijednosti brenda na tržištu. Izdvojiti najuspješniju kampanju Tele2 dosta je teško. Osim nama srcu priraslih kampanja \"Jaaavi se!\", od kojih su dvije osvojile Effiejeva srebra, pa kampanje \"Smiley\", koja nam je donijela Effiejevo zlato, ipak najuspješnijima smatramo nove kreativne platforme s Gregorom 2011. te uvođenje \"Revolucije\" 2012.

Nedavno je objavljeno da ste s Ninom Pentek iz Erste Banke i Draženom Nikolićem iz ACI-ja izabrani za člana žirija prestižne nagrade Euro Effie 2013.

Nagrade Euro Effie dodjeljuju se najučinkovitijim kampanjama koje su bile aktualne u više zemalja Europe. Članovi žirija profesionalci su iz područja marketinga iz cijele Europe. Poziv da sudjelujem u radu žirija potvrda je marketinškog uspjeha moje tvrtke, a i mog osobno. Sudjelovat ću u prvom krugu žiriranja i upoznati se s rezultatima rada marketinških stručnjaka diljem Europe.

Koje kanale najviše koristite za promociju svojih proizvoda i usluga?

Lansiramo integrirane kampanje u svim kanalima komunikacije. Brzo smo prepoznali i važnost društvenih mreža pa smo vrlo aktivni u direktnoj komunikaciji s korisnicima u stvarnom vremenu.

Kakve nas kampanje Tele2 očekuju u budućnosti?

Zanimljive, uspješne, drukčije. Kao i dosad.

>> Tele2 i Vipnet najučinkovitiji hrvatski oglašivači

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije