UVODNIK

Komunikacija je bitna za utvrđivanje karijernog puta zaposlenika

21.11.2008.
u 22:25

Je li poslovna karijera većini postala puno važnija od ostalih karijera koje se mogu postići ili je posljednjih godina jednostavno dobila na važnosti a mi smo se podredili takvoj situaciji?

Velike mogućnosti dodatnog školovanja ili edukacije bilo koje vrste tjeraju nas da učimo kako ne bismo izostavili važan dio za napredovanje. Čak štoviše, izostanak dodatne edukacije može dovesti i do gubitka posla pa se sve skupa ne može nazvati tek željom za karijerom, nego i željom za prilagobom ili opstankom u vrijeme brzih promjena.

Sve je učestalija pojava da se mnogi u takvim okolnostima gube, pa se dio njih usmjeri isključivo na posao te zapostavi privatni život i brže “izgori”. No, možda krivica i nije na njima. Gube se jer nedostaje komunikacije u tvrtkama pa ne znaju što se od njih očekuje, što sami mogu očekivati te koji su im stvarni talenti.

Odjel ljudskih resursa (HR) morao bi biti posrednik u toj komunikaciji, no nije dovoljno tek da ga tvrtka ima nego da se HR izbori za svoju ulogu i poboljša komunikaciju i suradnju s menadžemntom, kako bi zaposlenik bio primijećen i lakše išao svojim karijernim putem.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije