Kutinjanin Mislav Kašner mladi je informatičar i jedan od nasljednika obiteljske tvrtke koja se bavi građevinom i veleprodajom, piše Poslovni.hr. Kašner je spojio dva interesa i unutar obiteljske tvrtke osnovao IT odjel Infolution u sklopu kojeg razvija softverske proizvode namijenjene poboljšanju poslovanja. Kako se obitelj Kašner bavi i vinarstvom, ne čudi da je napravio i aplikaciju za praćenje proizvodnje u vinarijama - Vinopad.
- Vinopad je desktop aplikacija kojom se vinari mogu služiti u bilo koje vrijeme ako imaju pri ruci laptop ili računalo. Bilo da su u vinogradu, podrumu ili uredu, vinari unose parametre proizvodnje, prate troškove i u svakom trenutku znaju kakvo je stanje u vinariji. Isto tako, prilikom plasmana svojih proizvoda na tržište vinar točno zna koliki je udio inputa u boci vina - objašnjava Mislav, koji radi s bratom Matijom, diplomiranim ekonomistom koji odrađuje prodaju, promociju i marketing.
Za Poslovni su otkrili kako u pokretanju projekata nemaju prepreka, osim vremena.
- Prepreke se pojavljuju kada su projekti gotovi. Naime, pogotovo sada u vrijeme krize poduzetnici ne žele investirati u nešto novo, nešto što im direktno ne donosi korist jer u suštini nemaju iz čega investirati. Strah je prisutan kod svih, i kod onih kojima poslovanje ide dobro, a pogotovo kod onih koji sve teže plivaju na tržištu. Upravo u procesu prodaje i prezentacije nailazimo na najveće prepreke jer vam poduzetnici često niti ne daju šansu da prezentirate svoje proizvode - ističe Mislav.
Objašnjava kako bi za njihov proizvod idelana zemlja bila SAD, a osobito vinarsko područje Napa Valleya u Kaliforniji.
- Cilj nam je biti prisutni na domaćem tržištu kod domaćih vinara, ali vjerujemo u naš proizvod i težimo tome da se pojavimo i na inozemnom tržištu, kako europskih vinara tako i poznatih vinara iz Kalifornijske Napa doline - ističe Mislav.
Cijeli razgovor možete pročitati ovdje.
za poljoprivredni sektor očito postoji već nekoliko upotrebljivih aplikacija u nas je problem još uvijek mala informatička penetracija u segmentu, a pogotovo poslovanja u oblacima eto. npr., predstavio sam potpuno nekomercijalnu aplikaciju (agrometar.com) i nema prevelik odaziv, zapravo neočekivano punono upita imam za otkup standalone verzije...