Ove godine najgledanija TV postaja bila je Nova TV. Prema tržišnim udjelima u periodu od 1. siječnja do kraja studenog, na komercijalnoj ciljnoj skupini 18-59 čiju ukupna populaciju čini 2.461.742 Hrvata Nova TV je imala udio od 22,23%, drugi je RTL sa 15,41% slijedi HRT 1 sa 13,69% te HTV2 sa 9,23%.
Emisija s najvećom gledanosti bila je utakmica Hrvatska – Brazil na otvaranju Svjetskog nogometnog prvenstva, koja je vjerojatno i TV sadržaj koji je gledalo najviše ljudi uopće, a u kojem su sudjelovali hrvatski protagonisti. Tvoje lice zvuči poznato je TV show koji je zabilježio najveću gledanost. I ove godine Večernji list su ostale najprodavanije novine u kategoriji 7 kuna, a s obzirom na to da se tijekom 2014. prodavao u prosječno 18,4% primjeraka više od prvog sljedećeg konkurenta Jutarnjeg lista. Prednost Večernjeg lista prisutna je tijekom svih mjeseci ove godine, a prema zadnjim dostupnim podacima za listopad ove godine prednost Večernjeg je narasla na čak 23,4% svakoga dana. Prednost Večernjeg lista u odnosu na prvog konkurenta osobito je vidljiva radnim danima, Tako se Večernji list u 2014. godini tijekom pet radnih dana u prosjeku prodavao u čak 30,4% više od Jutarnjeg lista, a nekim od radnih dana i do 40% primjeraka više. Najprodavanije novine u cjenovnom segmentu 5 kuna su i ove godine 24sata.
Što se tiče internetskih portala najposjećeniji u periodu siječanj – studeni su bili 24sata.hr sa 1.159.045 jedinstvenih prosječnih posjetitelja, slijedi jutarnji.hr sa 1.046.823, njuskalo.hr 937.863, vecernji.hr 859.641 te net.hr sa 833.402. Radiopostaje koje su se najviše slušale su Narodni, pa Otvoreni, Antena te nakon njih Radio Dalmacija. Od radio mreža prvi po slušanosti je Media servis, HR Mreža, Jadranska mreža te Soundset. U 2014. godini oglašivači su bili prisutni u više-manje istoj mjeri. U odnosu na prethodnu godinu tržište je poraslo za 0,9%, no porast investicije u oglašavanje dijelom možemo pripisati i velikim popustima koje daju mediji, a koji se reflektiraju na povećan volumen oglašavanja koji se prati po cjeniku. Top 5 sektora u oglašavanju su telekomunikacije, čijih oglasa ima više od 13%, prehrana sa 13% te maloprodajni lanci, također sa 13%, nakon čega slijedi industrija kozmetike i osobne njega sa 12%, industrija pića sa 10%, farmaceutska industrija 8% te financijska industrija sa 6%.
Najveći rast oglašavanja bilježe maloprodajni lanci koji su uložili čak 19% više u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini. Telekomunikacijske kompanije kao najveći oglašivači su također investirale čak 9% više nego lani. Značajan pad bilježe farmaceutske kompanije i to za čak 22%. Prema udjelu oglašivača na tržištu vodi Hrvatski telekom, slijede Henkel, Tele2, Vipnet, Loreal, Ferrero, Procter & Gamble, Zagrebačka pivovara, Lidl i Konzum. No na nivou koncerna, Agrokor je i dalje najveći oglašivač u RH u 2014. u prvih jedanaest mjeseci s porastom od 5% u odnosu na isti period prošle godine.
>>Večernji list - mali oglasnik od 1. siječnja
>>Večernji list u suradnji s tvrtkom Mobis electronic razvio je Windows phone aplikaciju