Američka kompanija za prodaju luksuznih proizvoda Michael Kors postigla je sporazum o kupnji proizvođača luksuznih cipela Jimmy Choo za 1,2 milijarde dolara, čime će preuzeti britanski brand koji je postao poznat po slavnim klijentima kao što je bila princeza Diana.
Brand koji je 90-ih godina prošlog stoljeća osnovao izrađivač cipela po narudžbi Jimmy Choo, poznat je po svojim dugim i tankim potpeticama te ostalom luksuznom priboru poput torbi, a prodaje se u vodećim svjetskim gradovima - Londonu, Parizu, New Yorku i Tokiju.
Tvrtka je oglasila prodaju u travnju, nakon što je njen većinski vlasnik JAB naznačio da se u budućnosti kani usredotočiti na robu široke potrošnje,
S 2,3 funte gotovine po dionici, grupacija će dobiti dodatnih 36,5 posto na cijenu dionice u trenutku prije no što je prodaja objavljena.
Brand Michael Kors, jedno od najatraktivnijih imena u području pristupačnog luksuza, nazvan po osnivaču i uspješnom dizajneru, koji osim brojnih modela vrlo popularnih torbi, nudi i satove, naočale i ostali luksuzni pribor, posljednjih nekoliko kvartala borio se s padom prodaje jer je manji broj ljudi posjećivao prodajne centre tog branda.
Kao odgovor na to, tvrtka se proširila na haljine i mušku odjeću te uložila u internetsko poslovanje. Poručili su da će Jimmy Choo nastaviti poslovati kao i do sada, s istim menadžmentom na čelu.
"Jimmy Choo je kultni luksuzni brand koji nudi različitu obuću, torbe i ostali luksuzni pribor", kazao je Michael Kors, počasni predsjednik i glavni kreativni direktor kompanije.
"Divimo se glamuroznom stilu te prirodnom nametanju trendova dizajna Jimmy Chooa", dodao je.