kupci teško mijenjaju navike

Milijuni uloženi svake godine u oglašavanje parfema ispare kao mirisni oblak

parfem
Foto: Thinkstock
1/2
22.07.2016.
u 09:14

Četiri od top pet ženskih parfema na top - listi su već pet godina i donose četiri milijarde dolara

Da je marketing industrije parfema potpuno neučinkovit, tvrde u najnovijem izvještaju A. T. Kearneya koji prenosi Bloomberg.

Oko 800 milijuna dolara godišnje ulupa se u reklamne kampanje koje se uvijek vrte oko vrlo sličnih reklamnih spotova s poznatim licima i jumbo plakata, no top-lista najprodavanijih godinama je gotovo nepromijenjena.

Procjenjuje se da je industrija parfema globalno teška oko 40 milijardi dolara, pa gotovo milijarda ulupana u neučinkovite reklame godišnje nije baš nebitan iznos.

Četiri od top pet najprodavanijih ženskih parfema drže se čvrsto na listi već pet godina i donose četiri milijarde dolara, unatoč pokušajima da se poredak promijeni. Kupci omiljene parfeme, jednostavno, teško mijenjaju.

Lani je na tržište ipak plasirano 100 novih brendova uz popratan reklamni budžet. Autori studije smatraju da bi proizvođači trebali razmisliti o reduciranju gubitaka jer ovakav način poslovanja dugoročno nije održiv i dalje će snižavati marže.

>>'Društvene mreže dosežu dalje nego ste mislili'

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije