Tvrtke uvijek moraju biti u trendu, u skladu sa zahtjevima na promjenjivom i turbulentnom tržištu, moraju stalno raditi ispravke i dorade na postojećim proizvodima, mixeve proizvoda, poboljšavati cijene, promociju i strategiju distribucije. Najviše od svega, moraju plasirati inovativne proizvode, koji donose novu vrijednost korisnicima. Tvrtke će se održati na tržištu kad će pružati konstantno nove ponude s jasnim nizom prednosti te ih dostaviti u pravo vrijeme na pravo mjesto na tržištu.
Kod jačanja marketinških strategija i pristupanja kupcima s novim proizvodima, tvrtke moraju graditi odnos s tim kupcima, brzo im se odazvati. To znači da kroz nove ponuđene proizvode trebaju zadovoljiti potrebe i želje kupaca, koje su već ranije nekako „zabilježili i dijagnosticirali“.
Ako sve sumiramo u jednu rečenicu, tvrtke žele ostvariti profit i rasti, a kupci žele dobru uslugu, kvalitetan proizvod i prihvatljivu cijenu.
Dobrim CRM sustavom s jasnom strategijom možete podržati veći broj navedenih poslovnih izazova. Pitate se kako?
Ako pod tim podrazumijevamo kvalitetan proizvod i uslugu, onda fokus stavljamo na brzo i ažurno odazivanje na upite kupca. Isto tako, koliko god banalno zvučalo, naveli bismo i dobro definiranu telefonsku i pisanu komunikaciju, dopise o ponudama, slanje newslettera o vrijednostima za klijenta, organizacije događaja, prisutnosti na događajima i sl.
Evo nekoliko konkretnih savjeta koje možete jednostavno prakticirati kroz CRM:
- provjerite dosadašnju komunikaciju/kupovinu/frekventnost kupovanja
- personalizirajte marketinške akcije -> "Poštovana gđo. Horvat"
- fokusirajte se na "područje interesa" potencijalnog ili postojećeg kupca kroz CRM
- u ponudi istaknite samo ono što kupce zanima
- uključite mišljenja vaših "najzadovoljnijih" klijenata
- istaknite u svojoj ponudi, po čemu se razlikujete od drugih
CRM je novi koncept za mnoge tvrtke, posebno manje. Kroz CRM prebacujete glavni fokus s proizvoda na kupca, racionalizirate i prilagođavate ponudu direktno kupcu, onako kako on zahtijeva.
Krajnji cilj CRM je, kao i svake tvrtke, poboljšati organizaciju poslovanja i povećati dobit. To se postiže pružajući bolju uslugu svojim klijentima od svoje konkurencije. CRM, ne samo da poboljšava usluge kupcima, već također smanjuje troškove poslovanja. Učinkovit CRM smanjuje stres osoblja, štedi vrijeme i donosi poboljšanje usluga. CRM omogućuje istraživanje tržišta i gradnju baze prodajnog znanja o vašoj usluzi, kao i mnoge druge pozitivne učinke na rezultate poslovanja.
W: www.intrixcrm.com,
I: blog, twitter, facebook