Ostvarena neto dobit Grupe Podravka za 2011. godinu iznosi 121 milijun kuna, što predstavlja rast od čak 44% u odnosu na godinu prije, priopćili su iz naše najveće prehrambene kompanije.
Ukupna prodaja iznosila je 3.625,2 milijuna kuna, što je rast od 3% u odnosu na 2010. godinu. Operativna dobit Grupe Podravka za 2011. godinu iznosi 251,7 milijuna kuna i predstavlja porast od 23%.
Iz Podravke su se pohvalili i da je zabilježen rast prodaje i na inozemnim Podravkinim tržištima, najviše nama susjednim državama jugoistočne Europe s udjelima Srbije od 16%, Bosne i Hercegovine 6% te Slovenije 4%.
Recesiji unatoč, Podravka je uspjela u modernizaciju proizvodnje te proširenje postojećih kapaciteta uložiti vlastitih 102,2 milijuna kuna.
– Unatoč krizi, koja nas je pratila i u 2011., značajnom porastu cijena sirovina na svjetskom tržištu te negativnim utjecajima na financijskom planu, kao što su tečajne razlike i porast cijene kapitala, iznimno smo zadovoljni ostvarenim rezultatima poslovanja. Zaduženost Grupe Podravka dodatno je smanjena za 130 milijuna kuna, što predstavlja nastavak trenda iz 2010. godine – ocijenio je rezultate predsjednik Uprave Podravke Miroslav Vitković.
Pohvalio se i da je zaduženost kompanije smanjena za 150 milijuna kuna u odnosu na 2009. godinu.
hihihihihi slovenija 4% a srbija 16% ili 400% vise izvoza nek janezima hihihihihi