KALENDAR SEMINARA

NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima

NLP Komunikacija
Foto: Fotolia
11.05.2016.
u 08:00

Kako ljudi manipuliraju ljutnjom za ostvarenje svojih ciljeva? Rad sa ljutim i teškim klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost. Postoji li način da brzo, lako i efikasno komuniciramo sa ljutim i teškim klijentima?

Postoji. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa upravljamo ljutim i teškim klijentima.

Poslovni dnevnik organizira trening 14. lipnja 2016.

Predavačica: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach.

Što ćemo naučiti:

  • načine upravljanja svojim emocijama kada su „napadnuti“
  • kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
  • kako brzo i efikasno smiriti klijenta
  • što je zabranjeno reći ljutom klijentu
  • kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog

Prijavite se odmah jer uz jednu kupljenu kotizaciju drugu dobivate GRATIS

Prijaviti se možete OVDJE

Pogledajte sve treninge i seminare u akciji 1+1 GRATIS OVDJE

KALENDAR SEMINARA

 „Tajne financijskih izvještaja“ 18.svibnja 2016.

 „NLP alati za napredak u poslu i karijeri“ 20.svibnja 2016. NOVO!

Selekcijski intervju za menadžment: kako odabrati najprimjerenija pitanja za pojedino radno mjesto? „ 23. svibnja 2016. NOVO!

 "Kako odlučivati na temelju izvještaja iz kontrolinga?" 30. svibnja 2016.

 "Naučite tajne prodaje - Prodajne vještine" 3. lipnja 2016.

"Roboti marketinga - Brendiranje" 7.lipnja 2016. NOVO!

"Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom" 8. lipnja 2016.

 „NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima“ 14. lipnja 2016.  NOVO!

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije