UGOVOR

Obiteljski hoteli i Velpro zajedno dižu udjele domaćih proizvoda u turizmu

Foto: Promo
1/4
29.04.2016.
u 15:18

Od 4 milijarde kuna prometa koji ostvaruje, Velpro milijardu kuna plasira u hotele, restorane i HoReCa segment, istaknuo je Kocijan

Agrokorov Velpro-Centar danas je s Nacionalnom udrugom obiteljskih i malih hotela u Zagrebu sklopio ugovor o suradnji kojim će se, kako je rečeno, omogućiti još kvalitetnija međusobna suradnju i konkurentniji uvjeti poslovanja obiteljskih i malih hotela. Predsjednik uprave Velproa izjavio je kako od samih početaka poslovanja posebnu pažnju posvećuju HoReCa segmentu (hoteli, restorani, kafići), unutar kojeg značajnu ulogu imaju mali i obiteljski hoteli.

Upravo se potpisivanjem ugovora o suradnji s Nacionalnom udrugom malih obiteljskih hotela želi dodatno unaprijediti dosadašnja uspješna suradnja i u segmentu malih obiteljskih hotela, gdje je Velpro iz godine u godinu bilježi dvocifreni rast, samo u prvom kvartalu ove poslovne godine 15%.

Od 4 milijarde kuna prometa koji ostvaruje, Velpro milijardu kuna plasira u hotele, restorane i HoReCa segment, istaknuo je Kocijan. Potencijal turista i njihove potrošnje u Hrvatskoj iznosi 900 milijuna eura godišnje, polovica kroz hotele i restorane, od čega se četvrtina tog prometa ostvaruje s Velprom. 

- U tom kontekstu možemo najaviti i novu poslovnu politiku temeljem koje će od početka svibnja doći do sniženja cijena u Velpro centrima od 3-5% zavisno o kategoriji asortimana kojim će se partnerima dodatno osigurati najpovoljnije i najkonkurentnije cijene na veleprodajnom tržištu. Pri tome smo u asortiman uveli i potpuno nove asortimane namijenjene isključivo hotelima i restoranima poput ribe, specijalnih obrada premium mesa - rekao je Kocijan, koji je danas potvrdio kako kao strateški partner velikih i malih hrvatskih hotela kroz suradnju s njima podupire i domaću proizvodnju i plasman domaćih proizvoda u turizam. Gotovo 100% je domaće voće i povrće iz Velproa, ribe, s obzirom da imaju dobru suradnju s Cromarisom 90%, a domaća vina 80-90% ponude. Što se tiče ostalih proizvoda, iako imaju i svoje robne marke, uglavnom favoriziraju domaće brendove poput Leda, Podravke..., kazao je Kocijan.

- Suradnja ova dva nacionalna lanca, hotelskog i trgovačkog zasigurno će doprinijeti snažnijem plasmanu kvalitetnih hrvatskih proizvoda kroz naše hotele - izjavio je Šime Klarić, predsjednik Uprave obiteljskih i malih hotela, ističući kako spajanje zelene i plave Hrvatske za male hotelijere nema alternativu. Autohtonost i njegovanje tradicije neizostavan su dio tržišne konkurentnosti njihovih objekata. Čelnik Udruge obiteljskih malih hotela, koja ih okuplja nešto više od 200, uvjeren je da taj segment domaćeg turizma već danas kroz svoje objekte plasira barem 60 posto domaćih proizvoda. 

- Kod nekih je to možda nešto manje, ali kod nekih je postotak i viši. Ne treba zaboraviti, mali hoteli su po prirodi stvari upućeni, osim na trgovačke lance, i na lokalne proizvođače kod kojih nabavljaju mnoge namirnice. Svi bismo, dakako, željeli i više domaćih proizvoda u našim objektima i pozivam kolege hotelijere, vlasnike pansiona i restorana da što više mogu rade u tom smjeru. Ali  mora se reći i kako se ponekad svi skupa nađemo pred izborom kupiti jeftini strani ili skupi domaći proizvod - iskren je Š. Klarić.

Isto tako, priznaje, svaki puta nije moguće sa sigurnošću  ustanoviti je li proizvod zapravo samo pakiran kod nas ili je uistinu domaći. 

- U svakom slučaju, oko toga da smo zainteresirani imati što više domaćih proizvoda, nema nikakve dvojbe. A nismo ni partneri koje se može zanemarivati. Tristotinjak malih obiteljskih hotela, koliko ih ima u Hrvatskoj, godišnje na hranu, piše i druge potrošne stvara godišnje potroši tristotinjak milijuna kuna - procjenjuje Klarić.

Tullio Francetich iz San Rocca danas je kazao kako su se mali hotelijeri još prije nekoliko godina divili Talijanima kako su oni povezali domaću proizvodnju i turističku ponudu, dok Hrvatska na tome treba još puno raditi, posebice na zaštiti i promociji domaćih autohtonih proizvoda. Talijani su ih na EU razini zaštitili već 250 i ne samo da su kvalitetni, nego su zbog te kvalitete poznate na široko postali i motiv dolaska turista u Italiju. Kad bi stranci znali i za naša vina i pršut, i nama bi, rekao je, bilo daleko bolje. No mi smo za sada imamo zaštićenih tek 10 autohtonih proizvoda koji još nisu dovoljno poznati i izbrendirani izvan Hrvatske.

Komentara 1

ZI
zion1
11:27 30.04.2016.

Potřebujete úvěr ??? Naše firma je název Zion Financial Services Limited, dáváme z úvěrů, které mají zájem zákazníků, které hledají pro úvěry s cílem zlepšit jejich podnikání, můžeme vám pomoci s úvěru až do výše €15 milionů. Můžeme vám pomoci půjčováním vám peníze, začít podnikat nebo rozšířit své stávající podnikání, nabízíme také osobní úvěry, auto úvěry, podnikatelské úvěry, hypoteční úvěry, zemědělské úvěry nebo půjčky z jakéhokoliv důvodu atd Pokud potřebujete půjčka dnes kontaktujte nás. Můžeme půjčit až 15 milionů eur. Napište nám aplikovat: zionloan1@gmail.com

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije