PROMO

Održana konferencija FrodX Executive Summit: “Kako uspješno pokrenuti projekt digitalizacije marketinga, prodaje, proizvoda i usluga?”

FrodX Executive Summit
31.10.2022.
u 11:39

U Zagrebu je održana konferencija FrodX Executive Summit pod nazivom “Kako uspješno pokrenuti projekt digitalizacije marketinga, prodaje, proizvoda i usluga?”

Kako uspješno provesti digitalizaciju, kako unaprijediti tržišnu konkurentnost uz pomoć digitalizacije poslovnih procesa te kako iskoristiti sve pogodnosti koje tehnologija donosi, sudionici konferencije su saznali od vodećih stručnjaka iza kojih stoji velik broj uspješno odrađenih procesa digitalizacije: Anite Lacmanović, direktorice tvrtke SAP Hrvatska, Dejana Blatnika, direktora tvrtke FrodX-a Hrvatska, Igora Pauletića, direktora tvrtke FrodX-a, i Roberta Trnovca, ovlaštenog predstavnika Uprave za digitalizaciju, Zavarovalnice Triglav d.d..

„Ono što je specifično za FrodX tim je da na projekte digitalizacije i transformacije marketinga i prodaje gleda iz druge perspektive te se fokusira na proizvod. Uvijek tražimo mogućnosti kako unaprijediti postojeće proizvode te pronaći nove, koji će klijentu povećati prodaju. Vjerujemo da svojim jedinstvenim i multidisciplinarnim pristupom, uz pomoć tehnologije i vlastitih stručnjaka klijentima možemo pomoći u kulturološkoj i tehnološkoj transformaciji. Hrvatska nam je jako zanimljivo tržište, nastojimo širiti našu misiju i želimo klijentima, pogotovo u B2B segmentu, pomoći da s projektima na kojima radimo ostvare rast poslovanja. U FrodX-u od početka vjerujemo da smo uspješni onoliko koliko su uspješni naši klijenti“, izjavio je Dejan Blatnik, direktor tvrtke FrodX Hrvatska.

Na okruglom stolu na temu „Kako uspješno pokrenuti projekt digitalizacije marketinga, prodaje, proizvoda i usluge?“ sudjelovali su Tomislav Čurić iz Iskon Interneta, Miša Živić iz Leanpaya i Petra Wagner iz Mladinske knjige, dok je sve moderirao Dejan Blatnik.

Uspješna globalna kompanija sa sjedištem u glavnom gradu Slovenije FrodX dokazao se kao pouzdan partner velikim i srednjim tvrtkama u 26 zemalja diljem svijeta, koje ga već dugi niz godina prepoznaju kao poslovnog partnera za poticanje rasta poslovanja i unapređenja korisničkog iskustva kroz digitalnu transformaciju poslovnih procesa marketinga i prodaje. Cilj FrodX-a je putem inovativnih usluga i rješenja kroz prodajnu i marketinšku transformaciju unaprijediti poslovanje i ponuditi što kvalitetnije i kupcima zanimljive i korisne proizvode. Ujedinjuje komplementarna znanja iz područja businessa, informacijskih tehnologija i umjetne inteligencije, ekonomije, marketinga i tržišnog komuniciranja, psihologije i antropologije kako bi osigurao svojim partnerima da generiraju rast i optimiziraju korisničko iskustvo.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije