Izvještaj o održivosti

Održivost kao Lidlov cilj na svim razinama poslovanja

Lidl
Foto: Lidl
1/3
12.05.2022.
u 15:19

Na stotinjak stranica izuzetno inovativnog i atraktivnog formata, Lidl Hrvatska predstavio je svoj drugi Izvještaj o održivosti za godine 2019. i 2020. prema metodologiji GRI Standardi. Riječ je o pregledu utjecaja koje Lidl ima na gospodarstvo, društvo i okoliš te strategiji održivog razvoja naziva „Na putu prema sutra“, koja u fokusu ima teme vezane uz asortiman kompanije, okolišne utjecaje, društveni angažman te zaposlenike i poslovne partnere. Ovaj zanimljivi izvještaj dostupan je i u digitalnom obliku na Lidlovim internetskim stranicama: Izvještaj o održivosti - Lidl Hrvatska

„S velikim zadovoljstvom predstavljamo drugi po redu Izvještaj o održivosti u kojem smo prezentirali Lidlov napredak i ciljeve u područjima održive nabave i certificiranja proizvoda, širenju ponude lokalnih dobavljača i visokokvalitetnih proizvoda. Izvještaj prati i energetsku i okolišnu učinkovitost u sklopu koje smo s početkom ove godine prešli na zelenu energiju dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora, a želimo naglasiti i našu predanost poticanju kružne ekonomije kao bitnog dijela Europskog zelenog plana“ – izjavila je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija.

Kada je riječ o asortimanu, kao dio svoje strategije održivosti, Lidl se bavi cijelim svojim lancem vrijednosti - uključujući sirovine, posebno one koje dolaze iz zemalja u razvoju. Više od 360 proizvoda u stalnom asortimanu nosi neki od certifikata održivosti poput FSC, UTZ, Fairtraide, Rainforest Alliance, EU Ecolabel, Global Organic Textile Standard i brojnih drugih. Lidlov asortiman kontinuirano se gradi i nadopunjuje, pa tako i proizvodima za osviještenu prehranu. Suradnja s lokalnim dobavljačima i stvaranje dugoročnih čvrstih odnosa s njima temeljni je dio Lidlovog poslovnog modela. Kupcima je važno da svojim kupovnim odlukama mogu poduprijeti hrvatsko gospodarstvo i njegove proizvođače. Lidl zato kontinuirano proširuje ponudu upravo hrvatskih proizvoda; trenutno surađujući s više od 400 domaćih dobavljača, znatno više nego u prethodnom izvještajnom razdoblju.

Foto: Lidl

Lidl Hrvatska poznat je po neprestanim djelovanjima u segmentu ekologije. Kada je riječ o kružnom gospodarstvu, Lidl ulaže izuzetne napore u recikliranju, nastojeći postupno izbjegavati i smanjiti ambalažni materijal uz istovremeno poboljšanje mogućnosti recikliranja. Konkretan cilj jest smanjiti potrošnju plastike za najmanje 20 posto do 2025. godine, a sva pakiranja proizvoda vlastite robne marke napraviti maksimalno prikladnim za recikliranje. Dodatno, do kraja 2025. u ambalažama proizvoda vlastitih marki Lidl planira koristiti barem 25% reciklata. U 2021. godini u potpunosti je ukinuo upotrebu crne plastike, čime se omogućuje kružni proces recikliranja. Također, Lidl je 2021. uklonio mikroplastiku iz receptura većine proizvoda za njegu i higijenu. Ove mjere su dio Lidlove REset Plastic međunarodne strategije koju je 2018. godine donijela Schwarz Grupa. Zajedno s njima slijede strategiju "Manje plastike - zatvoreni ciklusi proizvodnje".

Foto: Lidl

Temelj uspjeha Lidla kao jednog od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj jesu njegovi zaposlenici. Od samih početaka poslovanja, a posebice u zadnjih 5 godina, Lidl sustavno na godišnjoj razini povećava plaće i ostale pogodnosti svojim zaposlenicima. Lidl prati i nadmašuje tržišne trendove - osim u osnovna primanja svojih zaposlenika, koja su iznad prosjeka u maloprodajnoj i prehrambenoj industriji, Lidl kontinuirano ulaže u edukacije, stručna usavršavanja te programe stipendiranja, a omogućava i rotacije posla te međunarodne razmjene. Uz navedeno, svojim zaposlenicima osigurava i dodatne benefite kao što su božićnica, uskrsnica, 13. plaća, regres, novčane nagrade, sezonski dodatak, sistematske preglede, poklone za djecu te brojne druge pogodnosti.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije