Svi koji su barem jednom radili u call centru, prodaji ili bilo kojoj drugoj poziciji koja uključuje komunikaciju s kupcima, znaju koliko to zahtjevno može biti, osobito ako se radi o prigovorima i pritužbama. Jedna nezadovoljna, agresivna ili nerazumna osoba može pokvariti raspoloženje za čas, a razine stresa u tom slučaju rastu eksponencijalnom brzinom.
Vjeruj nam, to ne mora biti tako! Postoje metode s kojima se vrlo učinkovito može iskontrolirati svaka situacija.
Nauči kako se adekvatno izražavati tako da kupac prihvati odgovore bez otpora. Koje ponašanje se očituje kroz geste, glas, mimiku i kontakt očima za vrijeme prodajnog razgovora te kako poboljšati neverbalnu komunikaciju.
Seminar je koncipiran tako da svi polaznici nauče i razumiju:
-
zašto dolazi do pritužbi i prigovora
-
kako spriječiti pritužbe
-
kako rješavati pritužbe
-
alate za upravljanje prigovorima i pritužbama
-
kako nam prigovori i pritužbe pomažu u poslu
Više o samom seminaru pročitajte OVDJE
Poslovni.hr i vecernji.hr su za svoje čitatelje osigurali tri kotizacije za ovaj vrhunski seminar koji je do sada osigurao mirnije i ugodnije poslovno okruženje mnogim zaposlenicima.
Sve što trebaš napraviti jest odgovoriti na nagradno pitanje i troje najkreativnijih osvojit će kotizaciju za seminar koji se održava 13. lipnja 2018.
Nagradni natječaj traje do ponedjeljka, 11. lipnja 2018. godine u 10 sati, a sretne dobitnike objavit ćemo unutar 24 sata od završetka natječaja.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085, 6326 008
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite OVDJE.
Sretni dobitnici su:
Anita Zirdum, Zagreb
Jadranka Bujas, Zagreb
Matija Lovrić, Kutjevo