Tvrtka Booho kupila je robnu marku Debenhams i online trgovinu te britanske multinacionalne kompanije za iznos od 55 milijuna funti. No, Boohoo neće preuzeti nijednu od 118 trgovina lanca koji posluje još od 1778. godine kao ni 12.000 radnika.
Prodaja trgovina Debenhamsa počela je u prosincu kada su se tražile ponude za nastavak poslovanja, a ranije je već odlučeno kako se šest trgovina neće otvoriti nakon lockdowna. FRP Advisory, tvrtka koja je upravljala Debenhamsom koji je bio u dugovima, poručila je kako su poduzeli ''temeljit i snažan proces'' kako bi postigli ''najbolji rezultat za dioničare Debenhamsa'', javlja BBC.
– Ovo je transformacijski dogovor za grupu koji nam omogućuje da iskoristimo fantastičnu priliku u vrijeme kada e-trgovina nastavlja rasti. Naša ambicija jest stvoriti najveće tržište u Velikoj Britaniji. Naša akvizicija robne marke Debenhams strateški je značajna jer predstavlja golem korak koji ubrzava našu ambiciju da budemo lider, ne samo u modnoj e-trgovini već i u novim kategorijama uključujući ljepotu, sport i kućnu opremu – rekao je Mahmud Kamani, izvršni predsjednik Boohooa koji je već i ranije kupio robne marke Oasis, Coast i Karen Millen, no nije preuzeo i njihove trgovine, kao što je i ovdje bio slučaj.
Debenhams će nastaviti prodavati robu na svojoj web stranici, a na platformi Boohooa naći će se početkom 2022. godine. Najavili su i da će proširiti ponudu Debenhamsa kao i partnerstva s dobavljačima. Navode i da su preuzimanje financirali iz postojećih novčanih rezervi.
– Grupa će steći samo robne marke i povezana prava intelektualnog vlasništva. Transakcija ne uključuje maloprodajne prodavaonice, dionice ili bilo kakve financijske usluge Debenhamsa – dodali su iz Boohooa.