Svjetski dan turizma

Ovo su TOP kreativni i inovativni projekti u turizmu 2013.

croenergo.eu (1)
Foto: croenergo.eu
1/5
27.09.2013.
u 16:26

Nagrade će večeras biti dodijeljene u hotelu DoubleTree by Hilton

Savez za energetiku Zagreba, tvrtka Energo Media Servis i Hrvatska gospodarska komora - Europska poduzetnička mreža u Hrvatskoj, uz podršku Ministarstva turizma i pod osobnim pokroviteljstvom gospodina Gorana Gazivode, već četvrtu godinu zaredom organizator je proslave Svjetskog dana turizma i tom prigodom dodjele prestižnih godišnjih nagrada za kreativne i inovativne programe u turizmu s posebnim naglaskom na održivi razvoj. Nagrade će večeras biti dodijeljene u hotelu DoubleTree by Hilton, a u nastavku donosimo ovogodišnje dobitnike:

1. Najbolji ukupni program hrvatskog poslovnog turizma

Klaster medicinskog turizma d.o.o. - Prvi inovativni call centar i web stranice zdravstvenog turizma

Projekt Prvi inovativni call centar i web stranice zdravstvenog turizma ima strategiju uspostave Call centara, uslugu s weba za pojedinačnu ili grupnu rezervaciju određenih medicinskih usluga i ostalog potrebnog, transport, transfer, smještaj i slično. Uspostavom inovativnog call centra i web stranice zdravstvenog turizma realizirala bi se jedinstvena kontakt točka za sve pružatelje usluga zdravstvenog turizma te potencijalne korisnike njihovih usluga. Ovim projektom objedinila bi se ponuda zdravstvenog turizma u Hrvatskoj, povećala njegova atraktivnost i ponuda na stranim tržištima, a sve s ciljem povećanja razine usluge za ovaj brzorastući i dinamičan segment turizma.

 

2. Najbolji program odgovornog hrvatskog poslovnog turizma

Turistička zajednica grada Nina - Mreža pješčanih staza na kraljičinoj plaži i lokalitetu ljekovitog blata (početne aktivnosti u razvoju Eko parka ninska laguna)

Plaže Nina jedan su od njegovih zaštitnih znakova i impresivna slika koju pamte svi koji su barem jednom posjetili ovaj grad. Njihova ukupna dužina je čak 8000 metara. Najdulja i najpoznatija od njih je 3 kilometara duga, pješčana Kraljičina plaža. Na putu do nje treba prijeći desetak metara dugi plićak, a u njezinoj se blizini nalazi najveći poznati lokalitet ljekovitog blata u Hrvatskoj. Turistička zajednica grada Nina odlučila je unaprijediti stanje plaže obnovom šetnice i uspostavom mreže pješačkih staza koja bi povezivala ova dva lokaliteta te otvorila prostor za kreiranje eko parka Ninska laguna. Prošle je godine u obnovu dijela šetnice uloženo 100 tisuća kuna, a daljnjim razvojem projekta Nin namjerava dodatno povećati atraktivnost i sadržaje ove jedinstvene plaže te valorizirati njene prirodne značajke.


3. Najbolji team building program hrvatskog poslovnog turizma

Hotel Picok d.o.o. - Birding u Podravini

Hotel Picok želi uvođenjem ponude paketa Birding u Podravini svojim gostima osim standardne usluge smještaja i polupansiona ponuditi i mogućnost promatranja ptica uz pratnju profesionalnog vodiča na atraktivnim lokacijama u Podravini. Osim samog promatranja ptica, gosti na ovaj način bolje upoznaju cjelokupnu slikovitu ponudu podravskog kraja te se educiraju o specifičnostima lokalne populacije ptica.

 

4. Najbolji kreativni program hrvatskog poslovnog turizma

Iločki podrumi d.d. - Podzemni akvarij na ladanjskom imanju Principovac: Novi doživljaj prirodnih i kulturnih vrijednosti

Projekt Iločki podrum d.d. pod nazivom Podzemni akvarij na ladanjskom imanju Principovac je novi doživljaj prirodnih i kulturnih vrijednosti, koji obuhvaća dovršenje izgradnje i uređenje akvarija na ladanjskom imanju. Cilj projekta je stvoriti inovativan proizvod i jedinstven proizvod podzemnog akvarija, koji će kroz svoj edukativni i reprezentativni karakter očuvati i promovirati prirodne i kulturne vrijednosti imanja. Projekt investiranja se odnosi na ulaganja uz jezero od 4650 m3, koje se nalazi na posjedu ladanjskog imanja Principovac. Jezero je građeno iz dva dijela te ima dvojaku ulogu: jedna je da se akvarijski dio može vidjeti iz baze jezera kroz staklenu plohu te će se u tom djelu nalaziti riblje vrste karakteristične za Dunav i cijeli njegov sliv. Drugi, veći dio jezera je popunjen vodom koja se koristi u sustavu navodnjavanja, dopunjava se iz manjeg dijela jezera energetski učinkovitim sustavom preliva. Jezero se snabdijeva vodom iz arteškog bunara sa dubine od 120 m.

 

5. Najbolji marketinški program hrvatskog poslovnog turizma

HF EKO ETNO GRUPA d.o.o. - Croatia TOP 200 EKO ETNO Web portal i mobilna aplikacija

Projekt "Croatia top 200 eko etno - web portal i mobilna aplikacija" ima svrhu izrade Web portala i mobilne aplikacije za promociju seoskih domaćinstava, ugostitelja, hotela i proizvođača ekoloških proizvoda stranim turistima primjenom modernih tehnologija koje na vizualno atraktivan način približavaju raznoliku i jedinstvenu ponudu hrvatskih turističkih sadržaja s posebnim naglaskom na autohtone I tradicionalne hrvatske proizvode.

 

6. Najbolja usluga hrvatskog poslovnog turizma

Turistički obrt Fran's Reef Adriatic Diving & Sailing - Razvoj integriranog nautičkog turizma u Vrsaru kroz škole leadershipa te znanstvenog i arheološkog ronjenja

Projekt "Razvoj integriranog nautičkog turizma u Vrsaru kroz škole leadershipa te znanstvenog i arheološkog ronjenja" ima svrhu Organizacije škola s inovativnim programom za aktivnosti ronjenja, penjanja i jedrenja sa znanstvenim pristupom te škole znanstvenog arheološkog ronjenja. Uz asistenciju stručnjaka-ronica polaznici škole upoznaju se sa arheološkim podmorskim naslijeđem Vrsara te razvijaju niz vještina koje im mogu poslužiti u osobnom i poslovnom životu.

 

7. Najbolji proizvod hrvatskog poslovnog turizma

Grad Pag - Magazini soli: Razvoj kulturno-turističke ponude grada Paga 

Magazini soli koji se nalaze na području grada Paga još od mletačke vlasti zapušteni su, a dijelom neadekvatno prenamijenjeni. Cilj samog projekta je izgradnja i obnova turističke infrastrukture. Stvaranjem muzejsko-kulturnog centra u 1. magazinu soli obogatit će se kulturno-turistička ponuda grada Paga jer će implementacija projekta doprinijeti ne samo stvaranju muzeja već će obnovljivi magazini nuditi sadržaje poput održavanja tradicionalnih sajmova, predstava, izložbi i raznih manifestacija s ciljem oživljavanja povijesti i tradicije grada. Veći broj turista potaknuo bi i otvaranje novih poslova vezanih za turizam što bi dugoročno imalo pozitivan utjecaj na otvaranje novih radnih mjesta i u konačnici sprječavanje iseljavanja velikog broja stanovnika. Osim toga pružanje izložbenog prostora malim i srednjim poduzetnicima moglo bi imati dugoročni pozitivan učinak na poboljšanje marketinga i plasmana autentičnih otočnih proizvoda.

 

8. Najbolja tehnologija hrvatskog poslovnog turizma

Novena d.o.o. - Multimedijalna promo prezentacija 'Lovna staza krapinskog neandertalca'

Novena s projektom "Lovna staza krapinskog neandertalca" ima strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine i strategiju razvoja Krapinsko - zagorske županije. Projekt omogućuje promoviranje turističkog potencijala krapinskog neandertalca kreativnim, inovativnim i suvremenim tehnologijama i sadržajima. Riječ je o naprednoj aplikaciji baziranoj na 3D animacijama i vizualizacijama koja koristi tablet uređaje za novi pogled na stvari svijet integrirajući u njega prikaze drevne baštine. Za prezentaciju baštine odabrano je 27 točaka na stazi od 2 km. Prikazi obuhvaćaju virtualni 3D prikaz lokacija i životinja koje su nekad postojale na lokaciji, te animacije pračovjeka. Projekt multimedijskog sadržaja doprinosi zaštiti okoliša i dobrobiti lokalne zajednice. Opći cilj projekta doprinosi poboljšanju turističkoj konkurentnosti općine Jesenje te turističkoj afirmaciji nedovoljno iskorištenih potencijala krapinskog pračovjeka na domaćem i stranom turističkom tržištu.

 

9. Najbolji menadžer hrvatskog poslovnog turizma

Panonsko more d.o.o. DMC Danubiumtours - Energetska učinkovitost multimedijskog plutajućeg centra i multifunkcijskog turističkog pristana

Projekt "Energetska učinkovitost multimedijskog plutajućeg centra" ima cilj nabave i ugradnje opreme energetskog sustava i tehničke dokumentacije za budući multimedijalni plutajući centar i multifunkcijski turistički pristan kojim bi se ojačala turistička ponuda Vukovarsko-Srijemske županije te luke Vukovar primjenom visokih standarda zaštite okoliša i energetske učinkovitosti.

 

10. Posebna nagrada na temu ovogodišnjeg Svjetskog dana turizma 'Turizam i vode: štitimo zajedničku budućnost'

Plavi svijet Institut za istraživanje i zaštitu mora - Natura 2000 Adria: Uspostava prvog interpretacijskog programa te iniciranje budućeg Centra za znanost o moru

Natura 2000 Adria - Uspostava prvog interpretacijskog programa te iniciranje budućeg Centra za znanost o moru je idejni projekt za interpretacijski Centar za znanost o moru u malološinjskoj uvali sa stalnim postavom, prenamjenom vojnog objekta, izgradnja oporavilišta za kornjače u sklopu prostora tvrtke Jadranka d.d. te dopune turističke ponude lošinjskog akvatorija.

"Na ovogodišnji natječaj za dodjelu nagrade CBTour pristigla je 161 prijava iz cijele Hrvatske. Kao i u protekle tri godine, Savez za energetiku Zagreba poseban naglasak, osim na izrazitu kreativnost i inovativnost projekata, stavio je na održivi razvoj. Ove godine poseban fokus prilikom evaluacije pristiglih projekata stavljen je, osim na zaštitu voda i vodnih resursa, i na energetsku učinkovitost te korištenje obnovljivih izvora energije u turističkoj infrastrukturi", istaknuo je Tomislav Marjanović, predsjednik Saveza za energetiku Zagreba i osobni vlasnik brenda CBTour.

Nagradu CBTour od 2010.-2012. godine dobilo je ukupno 30 hrvatskih turističkih subjekata, a večerašnjom dodjelom taj će broj iznositi 40. Iduće godine povodom jubilarne - pete po redu - dodjele nagrada Savez za energetiku Zagreba izraditi će interaktivni višejezični vodič 'Doživite kreativnu i inovativnu Hrvatsku' čime će krajnjim potrošačima predstaviti više od 250 kreativnih i inovativnih oblika turizma u Hrvatskoj. Cijeli vodič, osim što će se baviti kreativnim i inovativnim oblicima turizma, poseban će naglasak staviti na održivi razvoj.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije