Hrvatske poduzetnice Renata Brkić i Tatjana Jakšić, vlasnice tvrtke Ultra link, dobitnice su nagrade za najbolju društveno odgovornu investiciju u jugoistočnoj Europi na Svjetskom investicijskom forumu poslovnih anđela koji se 22. i 23. veljače održava u Istanbulu. Na skupu sudjeluje više od četiristo poduzetnika, poslovnih anđela, predstavnika financijskih institucija i javnog sektora iz cijelog svijeta s ciljem postizanja jače povezanosti između poduzetnika i investitora.
Visoko priznanje dodijeljeno je poduzetnicama za projekt Profesor Baltazar koji je danas, kako je istaknuto prilikom dodjele nagrade, prepoznat kao društveno odgovoran brand koji promovira univerzalnu poruku nenasilnog rješavanja problema i znanja kao vrhunske vrijednosti, i to ne više samo u Hrvatskoj nego i u svijetu.
Profesor Baltazar u poznatim crtanim filmovima, originalnom Djelu iz portfolia hrvatske kulturne baštine, podučava da je sreća u davanju, da su ljudi različiti i da je upravo u različitostima ljudi i njihovo bogatstvo. Njegov simpatičan lik koji je imao otprilike šezdeset godina kad je nastao i nije nikada stario, ostao je na neki način zaštitni znak jednog tada donekle alternativnog i buntovnog svjetonazora u kojem je znanje i dobrota, a ne ideologija, imala moć kreirati stvarnost. Vrijeme je pokazalo da je aktualan i poticajan za mlade u svakom vremenu i kontekstu, na svim geografskim širinama.
Rezultat desetogodišnjeg ulaganja sredstava, te mnogo entuzijazma i dragovoljnog rada velikog broja pojedinaca, udruga i institucija podržavatelja ovog projekta, je međusektorska platforma koja okuplja pozitivne društvene snage u vrijedan partnerski program. Program koji danas u Hrvatskoj njeguje atmosferu predanosti i poticanja kreativnosti i održivosti u odgoju temeljenom na pozitivnim vrijednostima.
- Kad smo Profesora Baltazara odlučile promovirati kao inspiraciju i poticaj promocije znanja i znanosti među mladima, znale smo da nosi u sebi pozitivnu snagu koja mora biti prepoznata - izjavila je Renata Brkić, zahvalivši na nagradi. – Ova nagrada dokaz je da smo uspjele u svom snu da se i van Hrvatske pronese univerzalna poruka tog jedinstvenog društveno odgovornog hrvatskog branda globalne vrijednosti.