valiconova lista

Pogledajte koji su se hrvatski brendovi našli među 25 najjačih u regiji!

coca cola
Foto: James Glossop/NI Syndication/PIXSELL
19.12.2013.
u 20:45

Milka je i ove godine, kao i lani, vodeći brend u Hrvatskoj. Argeta, koja je imala kampanju “Odobrile mame”, čuva 4. mjesto

Milka je i dalje vodeći brend u regiji, a slijede je Coca-Cola, Vegeta, Argeta i Cedevita, pokazalo je ovogodišnje istraživanje agencije Valicon na području Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Crne Gore i Makedonije. Na tržištu od čak 22 milijuna ljudi, Milka je na vrhu ljestvice 25 najjačih brendova u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji, dok se u zemljama, u kojima nije prva, nalazi na drugom mjestu, odmah iza Argete Atlantic grupe Emila Tedeschija.

Violeta osvaja tržište

Činjenica je da su u odnosu na internacionalne, brendovi iz zemalja bivše Jugoslavije dominantno zastupljeni na regionalnoj rang-listi, s obzirom na to da su lani intenzivirane domaće kampanje. U hrvatskih top pet, nakon Milke, najjača je Cedevita, Coca-Cola, pa još dva domaća brenda, Vegeta i Jamnica. Među regionalnih 25 najjačih puno je srpskih brendova poput Plazme, Smokija (skočio za osam mjesta!), Jaffa Cakesa i jogurta Moja kravica te Violeta iz BiH, koja snažno osvaja i hrvatsko tržište. Tu su i hrvatski, Kraševi, brendovi Dorina, Domaćica, Bajadera i Kiki.

– Snaga brenda očituje se u snazi njegove tržišne priče. No, ta priča dakako mora biti popraćena i dobro promišljenom strategijom i svakodnevnim radom jer na kraju svake priče sadržaj je bitan – piše portal JaTrgovac.hr, koji je objavio Valiconovo istraživanje. Coca-Coli, koja je druga na regionalnoj ljestvici, nimalo nije lako da u kategoriji bezalkoholnih pića, koja je generalno u padu – i ne olakšava joj ni lokalna konkurencija poput Sky Cole, regionalna poput Cocte ili globalna poput Pepsija – ostane u vrhu. Podravkina Vegeta lider je u svojoj kategoriji, no njezinu snagu u regiji donekle bi mogao ugroziti Nestle koji je u Srbiji preuzeo C začin, poglavito zbog veličine srpskog tržišta.

Porast prodaje Cockte

Brend Argeta čvrsto čuva četvrtu poziciju, koju mora zahvaliti i odličnoj kampanji u 2013. “Odobrile mame”, dok je Cockta rasla od 2011., otkad je s regionalnom kampanjom i pojačanom distribucijom pokazala kako se i “stare” brendove može podići, objavio je JaTrgovac.hr.     

 

1. Milka

2. Coca-cola

3. Vegeta

4. Argeta

5. Cedevita

6. Cockta

7. Orbit

8. Nivea creme

9. Smoki

10. Fructal

11. Paloma maramice

12. Nescafe

13. Plazma keksi

14. Aquafresh

15. Jaffa Cakes

16. Fanta

17. Dorina

18. Lenor

19. Pepsi

20. Kiki

21. Chipsy

22. Nutella

23. Ariel

24. Podravka juhe

25. Dukat jogurti

Kriterije izbora i kako izgleda lista po pojedinim zemljama možete provjeriti ovdje.

Komentara 5

LU
lutomirski
16:54 19.12.2013.

mozete vi pisati takvih clanaka koliko hocete, svaki zna da je ta drzava na rubu dna i svi stranci znaju da tu nece niko investirati, ali za to sto su ti politicari napravili i zaduzili HR, ugusili privredu koja see nece desetljecima oporaviti, preporucujem da se njih par objesi na trgu Bana Jelacica a druge 30-50 godina zatvora, onda bi vidili kako bi se gurali ko ce stolicu u Saboru ?????

SV
svitilnik
18:11 19.12.2013.

Hoće li netko izmjeriti snagu hrvatskih giganata na području srednje Europe . Da Vas vidimo giganti . Ja često putujem vani i kupujem po velikim trgovačkim centrima i tražim naše stvarno vrhunske tvorine ( proizvode ) koji su bolji od onih koje moram kupiti jer nema naših. No treba znati i prodati gospodo a za to večina nije sposobna , osim u regionu

SV
svitilnik
16:44 19.12.2013.

Ma dajte molim Vas , koja je to regija . Je smo li i nakon ulasku u EU još uvijek u Jugoslaviji . Ovo je za nas prave Hrvate koji ne konzumiramo cajke i ine balkanske ne(umotvorine) postalo ponižavajuće i nepodnošljivo . Mi pripadamo srednjoeuropskoj civilizaciji i načinu razmišljanja ( Austrija, Mađarska , Češka , Slovačka , Slovenija ). I dalje ćemo se boriti i nećemo dozvoliti da nas neko gura na Balkan

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije