U Koprivnici će 22. siječnja u organizaciji Grada Koprivnice, Koprivničko- križevačke županije i Poslovnog dnevnika biti organizirane besplatne edukacije prvenstveno namijenjene poljoprivrednicima.
Kroz tri „agro edukacije“ sudionicima će se pomoći u brendiranju, zaštiti, promociji i prodaji poljoprivrednih proizvoda. Svoju prijavu na edukacije možete osigurati ovdje.
Na predavanju „Zadružni proizvodi i brendiranje hrvatskog proizvoda“ koje će održati Ilda Stanojević, ravnateljica Hrvatskog centra za zadružno poduzetništvo i Danijela Grizelj, savjetnica za odnose s javnošću Hrvatskog centra za zadružno poduzetništvo, sudionicima će prezentirati projekt Hrvatski zadružni proizvod, po kojem će svi autohtoni i izvorno hrvatski zadružni proizvod, nositi licenciranu oznaku COOP. To će biti svojevrstan uzlet domaćih proizvoda iz radionice zadružnog poduzetništva, koje će se brendirati u Hrvatskoj i svijetu.
Predavanje „Poljoprivredni marketing“ koje će održati Marija Cerjak, stručnjakinja za marketing u poljoprivredi s Agronomskog fakulteta u Zagrebu, sudionicima će objasniti kako poboljšati prodaju poljoprivrednih proizvoda. Cilj predavanja je upoznati polaznike s osnovama marketinga i njegovim posebnostima u poljoprivredi. Predavanje će uz primjere iz poljoprivredne prakse obuhvatiti cjeline poput definiranja marketinške strategije, analize okruženja, odabira ciljnog tržišta te elemenata marketinškog spleta (proizvoda, cijene, distribucije i promocija).
Drugo predavanje gđe Cerjak će se bazirati na „Zaštiti poljoprivrednih proizvoda“. Naime, jedan od načina povećanja konkurentnosti poljoprivredno-prehrambenih proizvoda je i korištenje oznaka kvalitete u koje spadaju i zemljopisne oznake. Tijekom predavanja govorit će se o tržišnim trendovima i potrebi za označavanjem poljoprivredno-prehrambenih proizvoda. Polaznici će se upoznati s vrstama oznaka, pri čemu će se poseban naglasak staviti na zakonom definirane zemljopisne oznake (oznaku izvornosti, oznaku zemljopisnog podrijetla). Prikazat će se procedura zaštite zemljopisnim oznakama kao i prednosti i nedostaci takve zaštite.
Iako je ulaz besplatan, zbog ograničenog broja mjesta nužno je napraviti online prijavu, a po završetku edukacija sve sudionike očekuje i besplatan ručak.
Poslovni uzlet je jedinstveni projekt u Hrvatskoj koji već treću godinu zaredom pomaže malim i srednjim poduzetnicima napredovati na domaćem tržištu i učiniti ih konkurentnim na izvoznim tržištima. Istodobno se želi tvrtkama olakšati poslovanje i omogućiti brže napredovanje.