Hrvatski dizajn

Poslovnom dnevniku europska nagrada za vizualizaciju teksta

\'poslovni1_nnn_unu_120511\'
VL
12.05.2011.
u 20:10

Nagrada je osvojena u konkurenciji 219 novina pristiglih na natječaj iz 27 europskih zemalja

Na Europskom novinskom kongresu u Beču Poslovni dnevnik primio je nagradu za najuspješniju vizualizaciju teksta u Europi.

Na 12. natjecanju Europske novinske nagrade ("European Newspaper Award") nagrađen je prijelom rubrike In&out Poslovnog dnevnika od 22. siječnja 2010. godine. U konkurenciji 219 novina pristiglih na natječaj iz 27 europskih zemalja žiri od 12 uglednih novinara, znanstvenika i dizajnera iz Njemačke, Nizozemske, Belgije, Švedske, Švicarske, Irske, Norveške i Austrije najboljima je proglasio stranice Poslovnog dnevnika.

„Nagrađene stranice odlikuje jedinstven izbor fotografija koje poruku teksta čine još razumljivijom i dodatno motiviraju na čitanje."

U ime Poslovnog dnevnika nagradu je primila urednica Tatjana Tadić.

Poslovni dnevnik, inače, lani je osvojio na istom natječaju dvije nagrade za najbolje dizajnirane naslovnice, a 2009., nakon redizajna, osvojio je europsku nagradu za tipografiju.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije