Uz nazočnost ministra turizma gospodina Darka Lorencina, predstavnika Dubrovačko neretvanske županije, Općine Župa dubrovačka, Starwood Hotels & Resorts Worldwide te ostalih uzvanika iz javnog i privatnog sektora, Anđelko Leko, Predsjednik Uprave HUP-a Zagreb, većinskog vlasnika društva Hoteli Dubrovačka rivijera d.d. i predsjednik Nadzornog odbora Hotela Dubrovačka rivijera najavio je potpisivanje ugovora koji predstavlja završni korak prema dovršetku jednog od najznačajnijih programa ulaganja u nacionalnom turizmu i gospodarstvu općenito.
Hoteli Dubrovačka rivijera d.d. i Starwood Hotels & Resorts Worldwide potpisali su ugovor kojim je hotel Orlando postao dio jednog od najprestižnijih svjetskih hotelskih brandova. Hotel će od otvorenja koje će uslijediti uoči turističke sezone 2015. godine poslovati pod imenom Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel. Ugovor su potpisali Robert Koren, potpredsjednik Starwood-a za regiju EMEA i Kristian Šustar, predsjednik Uprave Hotela Dubrovačka rivijera d.d.
Anđelko Leko, predsjednik Uprave HUP-a Zagreb, prije potpisivanja ugovora je istakao „Upravo je ovaj partnerski odnos HUP-a Zagreb sa jednom od najvećih svjetskih hotelskih kompanija značajno utjecao na razvoj hotelijerstva ne samo u gradu Zagrebu već i na nacionalnoj razini. Činjenica da nakon što smo koncem prošle godine obnovili ugovore za brandove Westin i Sheraton u Zagrebu, ovim ugovorom nastavljamo svoj odnos koji će u konačnici dugo trajati i koji potvrđuje čvrsto partnerstvo i dijeljenje vizije razvoja hotelijerstva HUP-Zagreb i Starwooda. Zajednički dijelimo načela najviše razine kvalitete u razvoju hotelijerstva i usmjerenosti na gosta, koji je kod nas uvijek na prvom mjestu“.
Uspješna suradnja između dvije kompanije koja traje gotovo 25 godina, započela je 1991. godine, kada je HUP-ZAGREB d.d. potpisao prvi ugovor o upravljanju s međunarodnom hotelijerskom korporacijom na području Republike Hrvatske za brand Sheraton, te je na taj način predstavio Starwood Hotels & Resorts Worldwide lokalnom tržištu.
Sa današnje pozicije se dovođenje branda Sheraton u Zagreb i Republiku Hrvatsku početkom devedesetih godina može ocijeniti vizionarskim. Naime, tim poteznom, HUP ZAGREB je direktno utjecao na prepoznatljivost grada i države u Europi i svijetu u vremenima kada je to bilo najpotrebnije.
Čvrsta suradnja vodeće nacionalne i vodeće globalne hotelijerske kompanije uspješno se nastavlja, što iznad svega potvrđuje dovođenje branda Sheraton u vodeću nacionalnu destinaciju.
Globalna prepoznatljivost Starwood-ovih brandova, dodatno će doprinijeti pozicioniranju destinacije Dubrovnik rivijere na međunarodnom turističkom i poslovnom tržištu.
Anđelko Leko je istakao da je “upravo prepoznatljivost Starwoodovih brandova, uz kontinuirani razvoj i stručnost kadrova HUP-a Zagreb između ostalog doprinijela činjenici da su hoteli HUP-a Zagreb danas središte gospodarskih, političkih i sportskih događanja Zagreba i Hrvatske. Ovi pozitivni učinci će se prenijeti i na Sheraton Dubrovnik Riviera i ostale hotele u Mlinima i Srebrenom. Iskoristio je prigodu i pozvao sve nazočne na otvorenje Sheraton Dubrovnik Riviera Hotela u proljeće 2015. godine".
Radovi u Mlinima i Srebrenom su u punom jeku. Radi se o najvećoj investiciji u nacionalnom turizmu po dovršetku koje će društvo Hoteli Dubrovačka rivijera d.d. raspolagati sa više od 750 smještajnih jedinica i popratnim sadržajima. Program ulaganja je svojim sadržajem i razinom ponude koncipiran tako da odgovara modernim potrebama tržišta, i svakako će doprinijeti razvoju destinacije u cijelosti.
Okosnica Programa ulaganja je upravo hotel Orladno (uz hotele Astarea, novi hotel Mlini, vile i apartmane te niz popratnih sadržaja) u sklopu kojeg će se pozicionirati i najveći hotelski kongresni centar u Hrvatskoj (glavna dvorana za 1000 sudionika). Posebno značajno je napomenuti da je program usmjeren na sanaciju tijekom domovinskog rata oštećenih turističkih objekata koji su, obzirom na lokaciju i stanje u kakvom se nalaze negativno utjecali na imidž nacionalnog turizma u cijelosti.
Ministar turizma, Darko Lorencin je u svom obraćanju između ostalog naveo: «Hotelski smještaj i dalje je glavni nositelj investicijskog ciklusa u turizmu te čestitam još jednom Dubrovačkoj rivijeri na ovoj investiciji. Ime Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel još će više doprinijeti tržišnoj prepoznatljivosti te atraktivnosti i hotelske kuće, ali i cjelokupne destinacije. Hotelski smještaj danas čini svega 13% u ukupnim hotelskim kapacitetima, a jedan od glavnih ciljeva Strategije razvoja turizma je podizanje udjela hotelskog smještaja. Upravo stoga svaka je investicija u hotel visoke kategorije neizmjerno važna za povećanje konkurentnosti hrvatskog turističkog proizvoda.”
U tradiciji dugoj više od 65 godina HUP-ZAGREB d.d se izgradio kao vodeća kompanija u sektoru turizma i hotelske industrije, kako u Zagrebu tako i na razini Hrvatske. U suradnji sa Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc., jednom od najvećih svjetskih kompanija, HUP-ZAGREB d.d kontinuirano uvodi inovacije te ide ukorak s globalnim standardima u hotelskoj usluzi. Izvrsnost kao osnovni kriterij jedan je od razloga i zašto su hoteli tvrtke središte političkih, gospodarskih i sportskih događanja te drugi dom mnogim svjetskim političkim vođama, poslovnim stručnjacima u različitim sektorima i svjetskim zvijezdama moderne kulture.
HUP-ZAGREB d.d. je svojim programom na Dubrovačkom području preuzeo lidersku poziciju i kao vodeći nacionalni investitor u turizmu. Početkom 2013. predstavljeni su projekti koji će, uz ulaganje više od 80 milijuna EUR-a unutar dvije godine, na području južne Hrvatske kreirati potpuno novi turistički proizvod usklađen sa recentnim standardima međunarodne turističke industrije.