Broj radnika Uljanika trebao bi biti smanjen za oko 600, prosječna otpremnina iznosit će oko 115.500 kuna, a dio površine brodogradilišta bit će prenamijenjen, stoji u sažetku Programa restrukturiranja sastavljenog u svibnju ove godine na 50-tak stranica.
Radnici Uljanika, koji je u velikim problemima, štrajkaju zbog neisplaćenih plaća.
Kako prenosi Glas Istre, koji je u posjedu sažetka, optimizacija radne snage podrazumijeva smanjenje radne snage u svim fazama brodograđevnog procesa, od ugovaranja broda do isporuke broda brodovlasnicima. Jedino bi se sektor koji je odgovoran za projektiranje i konstrukciju trebao povećati, kako bi se unaprijed osigurala preraspodjela resursa te veća preciznost u izvedbi projekta. Sveukupna stalna radna snaga za brodogradnju i prateće procese podrške trebala bi biti smanjena s 2613 na oko 2000 zaposlenih.
U sažetku se nigdje ne spominje gradnja hotela, apartmana ili rezidencijalnih stanova, no stoji da "diversifikacija poslovanja podrazumijeva prenamjenu dijela površine koja se trenutačno koristi za brodogradnju, a sve kako bi se razvili infrastruktura i objekti potrebni za marinu i metalne konstrukcije".
U planu je vlastiti doprinos Uljanika u obliku investicije od oko 225 milijuna kuna u projekt marine, čija će realizacija ovisiti o odluci Vlade da produži koncesiju za područje Arsenala za dodatnih 40 godina ili više i da prilagodi svrhu koncesije kako bi aktivnosti vezane uz servisno-uslužne djelatnosti i proizvodnju bile dopuštene na površini od gotovo 300.000 četvornih metara (kopno i more). Na temelju novog scenarija, dijelovi zemljišta planirani za marinu i metalne konstrukcije morat će se izuzeti iz inicijalne koncesije i označiti novom koncesijom za obavljanje tih specifičnih aktivnosti. Planirane aktivnosti mogle bi zahtijevati i promjene u GUP-u. U Programu piše kako će "zbog složenih procesa i mnogobrojnih uključenih dionika pripreme za koncesijske i građevinske dozvole započeti u rujnu 2018. godine, nakon početka implementacije Programa restrukturiranja, kako bi se dobivanje koncesije osiguralo do travnja 2019. godine".
"U planu je vlastiti doprinos Uljanika u obliku investicije od oko 225 milijuna kuna u projekt marine...". Onda još 70ak milijuna za otpremnine. A nemaju niti za plaće.