Poštovani turistički djelatnici, pozivamo Vas da postanete dio nove promocije hrvatskog turizma. Potaknimo domaće goste na putovanja po Hrvatskoj tijekom predsezone u tjednu od 10. do 19. travnja tako da im ponudimo 50 posto niže cijene turističkih usluga. Produžimo trajanje predsezone i ostvarimo zajedno rekordne rezultate za ovaj dio godine, glasi apel Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice, koji je jučer hotelima, restoranima, muzejima, prijevoznicima..., poslan iz Hrvatske gospodarske komore.
Očekuje se da se odazovu brojni turistički subjekti, a svoju promotivnu ponudu za domaće goste mogu prijaviti na web stranici tjedanodmoravrijedan.hr/B2B/ od 17. veljače nadalje. Travanjskom tjednu odmora po popularnim cijenama prethodit će i velika nacionalna kampanja tijekom idućeg mjeseca, koja bi, osim turističkih domaćina, trebala animirati i domaće goste da iskoriste pogodnosti i otisnu se između 10. i 19. travnja na neko putovanje unutar zemlje. Drugih detalja za sada nema.
Za projekt “Tjedan odmora vrijedan” javnost je imala prilike prvi puta čuti nakon lanjskog ljeta, a prvotno se planiralo da se jedan takav tjedan organizira već lani tijekom listopada. Zasad se ne zna ni hoće li slična akcija održati još koji puta u godini ili samo u travnju. Znamo, međutim, da je to jedan od načina da se stimuliraju putovanja domaćih gostiju.
Puno većeg obuhvata, barem kako je prvotno zamišljeno, trebao bi biti projekt turističkih vaučera na koje bi poslodavci uplaćivali do 2500 kuna. Zasad se, doduše, ne zna ni koliko ih se odlučilo za tu mjeru.