U Plaza Event Centru u Zagrebu 21. i 22. veljače 2018, održat će se treći RSVP, jedini regionalni festival posvećen event industriji. Kao i lani, očekuje se izvrstan odaziv svih onih koji se bave eventima i s njima povezanim industrijama, od marketinga i kreativnih rješenja do odnosa s javnošću, upravljanja društvenim mrežama, tehnike i logistike. Festival je prvi puta omogućio event managerima da nominiraju svoja predavanja, a Expo zona koja je lani predstavila najbolje iz svijeta tehnologije ove će godine biti još veća. Dodijelit će se i nagrada ATTEND u 8 kategorija za najbolje događaje u 2017. te ATTEND za ukupnog pobjednika - Najbolji event 2017.
Objavljen je program festivala koji se može pogledati ovdje Festival donosi predavanja u četiri smjera/ teme – prodaja, marketing, tehnologija i realizacija (doživljaji/iskustva). Ideja je sudionicima omogućiti da biraju između paralelnih predavanja i sami slažu svoj RSVP raspored, a bit će moguće i cirkulirati iz dvorane u dvoranu tijekom predavanja pa će u jednom bloku biti moguće poslušati 1, 2, 3 ili ponešto od sva 4 predavanja. Prodajni smjer pod nazivom „How to sell Ice to Eskimos“ obuhvaća prodajno usmjerena predavanja i radionice, Marketing teme označene su nazivom „We know you want it“, tehnološke novosti „So last year“, a najviše praktičnih primjera i priča o realizacijama te doživljajima i iskustvima event managera može se čuti unutar smjera „Be kind rewind“.
U Zagreb stiže više od 30 stranih i domaćih predavača, među kojima je i Danac Bo Krüger koji će održati predavanje 3 Event Trends that will change The Way we meet i radionicu Meeting Design Game – a new innovative planning Tool. Krüger je vlasnik konzultantske tvrtke Moving Minds koja se bavi kreativnim pristupom eventima. Britanac Caspar Mason je kreativni strateški direktor globalne brand experience agencije Jack Morton Worldwide. Radio je za brandove kao što su Google, Toyota, Kodak i Heineken, a pomogao im je da ispričaju svoju priču korisnicima, obraćajući im se putem njihovih kanala i na njima blizak način, mimo standardnih oglašivačkih kampanja. Tijekom predavanja Not ‘if’, but ‘how’: AI, personalisation and the future of extraordinary events pričat će o tome kako će umjetna inteligencija (AI) promijeniti svijet evenata i zašto je to sljedeća velika stvar koja će preoblikovati industriju.
Vartan Surmejan iz makedonske agencije The Event Cook zaljubio se u svijet evenata 2007. godine kada je počeo raditi u Makedonskom Nacionalnom Kazalištu, a bio je i dio tima zaduženog za protokol jubilarnog 20. Sarajevo Film Festivala. Održat će predavanje Events and the marketing strategy - make them be your business storyteller. Goranka Jednak Maksimović, producentica na RTV Vojvodina, zagovornica je modernog radijskog programa pa će se Zvuk je ponovo u modi! baviti radijskim izvještavanjem i prenošenjem s mjesta događaja. Sudionici festivala naučit će kada, kako i gdje koristiti radio te kako postaviti studio na eventu. Dragan Petric, izvršni urednik Buga, razgovarat će s Marinom Trošeljom iz STEMIja, a tema im je Kako rasturati na globalnim eventima (Marin je lani „pokorio“ CES, najveće događanje u sferi potrošačke elektronike, koje predstavlja više od 20 000 gadgeta). To su tek neki od vrhunskih predavača na 3. RSVP festivalu!
Dodijelit će se i godišnja festivalska nagrada ATTEND za najbolja događanja u regiji. ATTEND se dodjeljuje u 8 kategorija, a dobitnike bira žiri u sastavu: Snežana Subotić, agencija Prototip (RS) i Vartan Surmejan, The Event Cook (FYRM). Riječ je o nezavisnim stranim i domaćim event, marketing, dizajn i PR stručnjacima, a ove godine su im se pridružili i Marko Bolković, direktor Festivala Visualia, lanjskog dobitnika nagrade ATTEND u kategoriji Najbolji događaj godine, te dva predstavnika udruge Događaj, organizatora RSVP festivala. Svi zainteresirani svoje su projekte mogli prijaviti besplatno i u neograničenom broju. Nagrade ATTEND bit će dodjeljene u četvrtak, 22.2. u 16:00 u dvorani Kornati. Više o lanjskim dobitnicima može se saznati ovdje
2017. godine Expo zona je bila super posjećena jer su sudionici RSVP festivala mogli upoznati najsuvremeniju tehničku opremu za event industriju. Ove godine Expo zona će biti veća, a moći će se vidjeti najbolje od audio, video i light opreme, neke nove tehnologije koje dolaze, catering trendovi te demonstracije. Demoi će biti izvedeni na zanimljiv i interaktivan način (kao što je, na primjer, lani vrhunska tonska i light oprema bila predstavljena na „tonskim probama“ bendova Vatra i Parni valjak na Expo stageu nakon službenog dijela programa). Ulaz u Expo zonu je besplatan.
Kotizacije su u prodaji putem RSVP web stranice, odnosno Entrio sustava, a dostupne su kotizacije za 1, 2 ili oba dana te povoljnije kotizacije za studente. U tijeku je promotivna akcija u kojoj 2 osobe mogu kupiti 2 kotizacije po povoljnijoj cijeni.