Atlantic Grupa nedavno je priznala da je izgubila oko 15 posto poslovanja koje je ostvarivala s Agrokorom, a podaci o poslovanju Konzuma pokazuju da se slično dogodilo i ostalim dobavljačima.
Ipak postoje naznake da izgubljene prihode nastoje nadoknaditi podizanjem cijena svojih proizvoda koji su ionako cjenovno nekonkurentni u odnosu na strane proizvode, a kamoli u odnosu na robne marke velikih lanaca. Takav bi pristup mogao u srednjem roku po dobavljače poguban s obzirom na to da se i u regiji sve agresivnije javljaju veletrgovci stranih kompanija. Naime, već su u listopadu prošle godine vlasnici najvećih maloprodajnih lanaca u domaćem vlasništvu u regiji otvoreno progovorili o jačanju pozicije stranih veleprodaja i minoriziranju uloge domaćih distributera, čime su najavili da su krizu Agrokorove maloprodajne i veleprodajne mreže, konkurenti doživjeli kao priliku za osvajanje tržišta. Oni su spremni ići i ispod cijene kako bi osvojili komad kolača pa je stoga domaćim proizvođačima taktika nadoknađivanja prihoda dizanjem cijena vrlo riskantan potez koji bi ih mogao jako puno koštati.
Yugosloveni👎