karlovačka pivovara

Roberto Giugliano novi direktor marketinga

Giugliano
Karlovačka pivovara
30.01.2014.
u 14:20

Giugliano će biti odgovoran, navode, ''za strateško upravljanje portfeljom brendova kompanije, uključujući Karlovačko i Heineken s posebnim fokusom za inovacije

Roberto Giugliano novi je direktor marketinga i član menadžment tima Karlovačke pivovare, priopćili su iz kompanije.

Giugliano će biti odgovoran, navode, ''za strateško upravljanje portfeljom brendova kompanije, uključujući Karlovačko i Heineken s posebnim fokusom za inovacije''.

Prije dolaska u Karlovačku pivovaru Giugliano je radio u tvrtki Heineken Italija gdje je stekao više od 12 godina iskustva.

>> Karlovačka pivovara želi Dane piva i feštu za 160. rođendan

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije