Nakon što je 25-godišnja Marina B. iz Bilaja kraj Gospića kupila vrećicu Helf karamela, samo što joj nije pozlilo. Umjesto njenih omiljenih bombona, u vrećici su bili živi crvi.
Kada se požalila u trgovini, rekli su joj da je proizvođač kriv, ali su joj i vratili novac. Nekoliko dana kasnije kupila je iste karamele i priča se ponovila. Kako je došlo do toga da se crvi nađu među bombonima, inače hrvatskog proizvođača, može se samo nagađati.
Neslužbeno doznajemo da je za sve kriv lješnjak koji je u karamelama potpuno prirodan i bez konzervansa, a to je isto kao da ste uzeli jabuku ili trešnju i u njoj pronašli crva. Na takvo što se navodno ne može utjecati i spriječiti.
Iz Aquarius Grupe kažu kako su povukli sve sporne karamele iz te serije s tržišta, otvorene su sve vrećice i više ni u jednoj nisu pronađeni crvi.
No, ovdje treba uzeti u obzir i odgovornost proizvođača prema svojim potrošačima. U ovom slučaju je to Aquarius Grupa koja se trebala javno ispričati i upozoriti javnost na problem koji se pojavio, a ne šutjeti i nadati se da više nitko neće primjetiti.
S tržišta povučene karamele Helf zbog crva u dvije vrećice
Marina B. iz Bilaja kraj Gospića kupila je vrećicu Helf karamela i u vrećici našla žive crve. Nekoliko dana kasnije kupila je iste bombone i priča se ponovila.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.