PROMO

Saponia – s novim projektima u nastavak zelene tranzicije

PD
27.09.2022.
u 15:44

Saponia je jedan od najvećih proizvođača deterdženata i sredstava za čišćenje u regiji, s tradicijom proizvodnje dugom preko 128 godina.

Saponia je jedan od najvećih proizvođača deterdženata i sredstava za čišćenje u regiji, s tradicijom proizvodnje dugom preko 128 godina. Tijekom svih tih godina Saponia je prolazila kroz brojna razdoblja krize i uvijek je izlazila snažnija i spremnija za nove izazove.

Posljednjih godina, a i ove 2022. godine, na poslovne planove Saponije utjecalo je nepovoljno globalno okruženje, ali smo zahvaljujući fokusiranju na kvalitetne projekte i investicije ostvarili rast prihoda. 2021. godinu završili smo s rastom prihoda od prodaje za 139,1 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu koji su ukupno iznosili 664,4 milijuna kuna.

U prvoj polovici ove godine Saponia je ostvarila rast poslovnih prihoda od četiri posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, unatoč izraženim poremećajima u opskrbnom lancu, kontinuiranom povećanje cijena inputa, a naročito povećanju cijena energenata. Na pozitivan trend u strukturi prihoda utječe i dobra turistička sezona, a prve pozitivne pokazatelje vidjeli smo već u drugom kvartalu.

Fokusiranjem na realizaciju kvalitetnih projekata, među kojima je najveći energetska obnova Saponije i nova proizvodna linija, vrijedan 62 mil.kn, vjerujemo da ćemo i ovu, sigurno jednu od većih kriza u novijoj povijesti, uspješno prebroditi.

Nakon puštanja u rad solarnih panela tijekom slijedeće godine, smanjit ćemo potrošnju el. energije iz distribucijske mreže i ostvariti uštedu el. energije u dijelu proizvodnje plastične ambalaže za 40% i 63% energije za grijanje i hlađenje.

Novi projekti za nastavak zelene tranzicije su već pripremljeni kao i projekti za tehnološku transformaciju Saponije što je još jedan korak prema krajnjem cilju klimatskoj neutralnosti Saponije do 2050. Jedan od alata koji nas približava tom cilju je konstantno smanjenje količine plastične ambalaže koju stavljamo na tržište uz pomoć novih saznanja i tehnologija.

U proteklih 5 godina smo smanjili količinu ukupne plastike stavljene na tržište za 52% i ove godine nastavljamo u istom smjeru s eko dizajnom nove ambalaže za Faks gel i Ornel deterdžent koja je napravljena od 37% manje plastike u odnosu na prethodnu varijantu.

Snaga Saponije je u uspješnim i snažim brendovima, ali i u jasno definiranim ciljevima i viziji za budućnost koji tvrtku vode prema klimatskoj neutralnosti, digitalnoj transformaciji i tehnološki naprednim procesima.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije