Rezultati istraživanja koje je proveo regionalni istraživački centar "TIM" iz Novog Sada, potvrdili su da je premijerno izdanje Sea Star festivala pridonijelo turističkom gospodarstvu Hrvatske više od 60 milijuna kuna! Novi festival u organizaciji Exita od prve objave do konačnog otvaranja, trostruko je uvećao početni kapacitet i duplirao broj festivalskih zona u umaškom resortu Stella Maris, dok su prema službenim podacima Turističke zajednice Grada Umaga, svi smještajni kapaciteti u gradu i okolnim mjestima, bili popunjeni.
Prema podacima TZG Umag, u odnosu na predfestivalski vikend u Umagu i okolici, zabilježen je rast posjete od 220 posto! Festival je od 25. do 28. svibnja posjetilo više od 50.000 fanova, a 93 posto njih došlo je izvan Umaga. Ovo istraživanje ustvrdilo je i da je svaki od ovih posjetitelja prosječno potrošio 292 eura tijekom trajanja festivala.
Istraživanje posjetitelja pokazuje i da su se u prosjeku zadržali tri dana u Umagu, a na listi oko 40 zemalja iz kojih su gosti pristizali na festival nalaze se Velika Britanija, Nizozemska, Francuska i većina država europskog kontinenta te sve susjedne zemlje među kojima očekivano prednjače posjetitelji iz obližnje Slovenije i Italije.Nešto više trošili su upravo posjetitelji iz Zapadne Europe, s 310 eura u konačnici, odnosno 103 eura dnevno, a zanimljivo je da uopće nisu zaostajali ni posetitelji iz zemalja regije s prosječnih 305 eura, odnosno nešto više od 100 eura dnevno.
– Nakon izuzetnog starta Sea Star festivala, koji je premašio sva očekivanja, kreirala se povijesna šansa da Sea Star izraste u jedan od najznačajnijih glazbenih festivala Mediterana i jedan od najznačajnijih brendova Umaga, Istre, ali i cijele regije. Prema iskustvu s Exita, s ovakvom početnom energijom, Sea Star će još dugo blistati na europskoj mapi festivala – rekao je direktor i osnivač EXIT festivala Dušan Kovačević.