Najzabavniji financijski serijal

VIDEO Velika uspješna priča: 'Želimo biti liječnici, a ostatak brige o poslovanju pustiti onima koji za to imaju veća znanja od nas'

Foto: Native tim VL
1/8
27.04.2022.
u 12:18

Razvija li se u Hrvatskoj dentalni turizam i što su private equity fondovi saznajte u novoj sezoni Raiffeisen Future Boosta: Inovativne priče s Ivanom Šarićem. U prvoj epizodi komičar ugošćuje ravnatelja Stomatološke poliklinike Arena, Srećka Srdjaka.

Meni je problem smijati se čim pričam sa stomatologom – zagonetno je započeo voditelj i komičar Ivan Šarić emisiju nove sezone Raiffeisen Future Boosta: Inovativne priče.

Cilj nove sezone najzabavnijeg financijskog i dalje je financijski educirati gledatelje kroz zabavnu notu u duhu voditelja Ivana Šarića. U prvoj epizodi doktor dentalne medicine, ravnatelj i suosnivač Srećko Srdjak otkriva kako je Stomatološka poliklinika Arena postala mjesto prepoznatljivosti, ali i kako su tu kvalitetu prepoznali ljudi iz cijelog svijeta koji svojim dolaskom potpomažu razviti novu granu u turizmu, dentalni turizam.

Vizija poslovanja

Šarića je zanimalo koliko je poliklinika zapravo velika i što karakterizira jednu vrhunsku polikliniku.

- Imamo oko 90 zaposlenih, a to je u stomatološkom svijetu jako puno – odgovorio mu je ravnatelj poliklinike.

Naime kao još jedna uspješna priča koju je popratio veliki razvitak, tako je i poliklinika Arena krenula 2011. godine sa svega dva zaposlenika, a to su bili Srdjak i njegova asistentica.

- Danas ne možemo bez nijedne od tih 90-ak osoba – kazao je Srdjak i naglasio kako svatko od njih ima funkciju i točno zna što im je činiti.

Foto: Native tim VL

Velika je odgovornost biti na čelu poliklinike koja ima toliko zaposlenih, a to je napomenuo i Srdjak. Tu mu pomaže i tim stručnjaka koji odlikuje, prije svega dobra organizacija.

- Uvijek sam težio prema ovome. Uvijek sam htio u stomatologiji napraviti nešto više – uvidio je Srdjak svoju viziju koja se danas i ostvarila. Tako velike poliklinike su postojale i prije Arene, i to nije nikakva novost, a svjestan je toga i ravnatelj. Međutim, ono na što je ova poliklinika posebno obraćala pozornost, i to od početaka je pristup prema pacijentima.

- Zna se kako pacijenti dolaze kod stomatologa. Htjeli smo pružiti kompletnu uslugu na jednom mjestu, od liječenja zuba, kirurgije do svega ostalog. Sve se to kod nas može. Samo mijenjaš katove unutar zgrade, kao i liječnike – kazao je Srdjak i nadodao kako je sretan što su to postigli.

 

Strani pacijenti ujedno kao i turisti

Dentalni turizam je tako još jedna karakteristika Stomatološke poliklinike Arena. Čak 50 posto pacijenata poliklinike su stranci koji dolaze iz inozemstva.

- To nam je optimalno. Imamo sve više i domaćih pacijenata. Naš brend je sve više prepoznati. – kazao je ravnatelj. Šarića je zanimalo i tko najviše dolazi, i odgovor se mogao očekivati – Talijani. Dentalni turizam je krenuo s Istrom i Kvarnerom koja je geografski bliže Italiji, no Zagreb se tu našao kao grad koji dobro kotira tim lokacijama, potvrdio je i Srdjak.

- Kad se priča o zdravstvenom turizmu, rijetko se priča o dentalnom turizmu. Meni je to žao jer su to ogromne količine stranih pacijenata ujedno i turisti. Posjećuju obalu, unutrašnjost, idu od lokacije do lokacije... – izrazio je svoj stav Srećko Srdjak. Spomenuo je to i Šarić te su se obojica složili kako je jedan razlog i financijska prednost jer su usluge u Hrvatskoj jeftinije za neke usluge u stomatologiji i do 50 posto. No, danas se razmjer cijene smanjuje, a Hrvatska je stranim pacijentima zanimljiva i zbog još jednog razloga.

- Hrvatska dobro balansira omjer cijene i kvalitete. Puno istočnije može biti i puno jeftinije, međutim Hrvatska trenutno ne nudi low-cost rješenja i masovnu stomatologiju – kazao je ravnatelj Stomatološke poliklinike Arena i nadodao kao naša država ovdje prednjači po kvaliteti koja je na samom vrhu.

- Ako pacijent pređe 1.000 kilometara, njemu se ne smije ništa dogoditi. To mora zaista biti high-tech stomatologija – naglasio je Srdjak.

Private equity fondovi i zona komfora

Stomatološka poliklinika Arena je dio Adria Dental grupe koja je nastala tako što su fondovi koji upravljaju investicijskim kapitalom prepoznali i Hrvatsku kao plodno tlo za investiranje.

- Takve grupacije su diljem grupacije jako poznate, od Italije do skandinavskih zemalja. Jako smo ponosni što je kroz Polikliniku Arena upravo krenuo jedan takav projekt. Došli su Fondovi koji su željeli oplemeniti vlastiti kapital, ali i optimizirati poslovanje grupacije ADG-a. Stvorit ćemo tako grupu stomatoloških poliklinika s kojima možemo imati prednosti – pojačati snagu i unaprijediti usluge za pacijente. Sve će biti na istoj razini, pod maksimalnom kontrolom, a pacijent će dobiti najbolju uslugu – istaknuo je ravnatelj Arene koji je ujedno i specijalist parodontologije.

Naime, u počecima je sa suprugom bio osnivač i suvlasnik poliklinike te je uz tim morao sve sam raditi.

- U jednom momentu sam bio i liječnik, i specijalist, psiholog i HR-ovac i analitičar. To je jako naporno – kad bi jedan takav dan ispričao, ne bih znao kako se zovem, kazao je Srdjak.

Takva vrsta financiranja, tzv. financijske injekcije koju je iskoristila ADG grupacija je private equity. Tako se odgovornost za procese poslovanja dijeli. U slučaju Arene Fondovi dobro znaju pozadinu dobrog poslovanja, pa tako i poliklinike Arena koja je dio grupacije, a to je potvrdio i ravnatelj. Uskoro će se ADG grupacija proširiti. U planu je još nekoliko poliklinika i planovi su ambiciozni.

Nova sezona Raiffeisen Future Boosta donosi inovativne priče pod poznatom voditeljskom palicom komičara Ivana Šarića
Foto: Igor Šoban/PIXSELL

Foto: Igor Šoban/PIXSELL


- Ja se osjećam dobro u onome što je moja struka, pa tako će se i taj netko osjećati dobro u svim radnjama da bi ja mogao nekoga primiti na najbolji mogući način. Sinergija svih klinika je nešto što će pomoći, završno će na to Srećko Srdjak. S takvom vrstom financiranja liječnici i stomatolozi će to zaista i biti, dok će ostatak brige o poslovanju pustiti onima koji za to imaju veća znanja.

- Volim svoju struku i htio sam ju proširiti da bude atraktivnija i da se tabu teme poput bolova i straha maknu. Tu je stomatologija napredovala. Morao sam naučiti svašta u počecima, ali sam ubrzo shvatio da tako ne mogu napredovati – rekao je ravnatelj. Naime Srećko Srdjak je shvatio da ako želi napredovati, mora se osjećati komforno, a netko drugi se treba brinuti o poslovima u kojima su oni komforni.

- Svakako je bitno da znaš sve kotačiće kako bi znao kako sve funkcionira – nadodao je voditelj Ivan Šarić, a u tome se poliklinika Arena pokazala kao dobar primjer davši dio vlasništva investicijskim fondovima.

Na to ulaže li u mirovinski stup, Srdjak je komentirao kako ulaže u dodatni mirovinski stup i smatra da mladi danas ne brinu dovoljno o tome i nisu svjesni bitnosti tog ulaganja. Srdjak također investira u stomatologiju kao biznis, i to ne samo zato što je u njemu komforan, nego u njega zaista vjeruje, a to je i potvrdio u novoj emisiji Raiffeisen Future Boost: Inovativne priče.

Nova sezona, novi koncept

Nova sezona donosi se niz noviteta. Prepoznatljivi koncept intervjua ove godine održava se kod gosta pa se tako i prve emisija održala u poliklinici Arena. Nova sezona donosi i novi izazov Zdjela inovacija koji začinjava svaku epizodu s dozom smijeha i zabave. U izazovu jedna minuta pripada Šariću, a druga gostu te se međusobno ispituju. Tako su se za kraj Srdjak i Šarić okušali u tijesnoj bitki financijskog znanja i tko bolje vlada financijskim pojmovima.

Nova epizoda Inovativnih priča poznatog financijskog serijala moguće je pogledati na Večernji TV-u, na portalu vecernji.hr, Facebooku ili Youtube kanalu Večernjeg lista.

Ne propustite pogledati prvu epizodu nove sezone Raiffeisen Future Boosta: Inovativne priče na Večernji TV-u, Youtube kanalu Večernjeg lista i Facebook stranicama Večernjeg lista. Ako ste propustili prijašnje epizode, također ih možete pronaći na tim kanalima.

Sadržaj nastao u suradnji s Raiffeisen mirovinskim fondovima.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije