Maloprodajni lanac Studenac izvijestio je u utorak da je preuzeo prodavaonice kompanije Princeza Korina d.o.o., prepoznatljive pod brendom Toni marketi, a riječ je o 12 maloprodajnih objekata na području Splitsko-dalmatinske županije, koji su zapošljavali približno 40 zaposlenika.
Nakon ovogodišnjih akvizicija, među kojima se ističe preuzimanje dubrovačkog lanca Pemo i kutinske Lonie, sada je Studenac osnažio i svoju poziciju na području Splitsko-dalmatinske županije, ističe se u priopćenju Studenca od utorka.
"Pridruživanje prodavaonica Toni marketi u mrežu Studenca ponovno potvrđuje našu tezu kako mali formati poput naših imaju velike potencijale i prednosti, a mi ih uspješno koristimo kako bismo se uklopili u različite lokalne zajednice, ali i dublje integrirali u one u kojima smo već prisutni", kazao je predsjednik Uprave Studenca Michal Senczuk.
Cilj im je, kako je naveo, da novim kupcima, uz postupno unapređenje svih poslovnih aspekata, pruže ugodno i upotpunjeno iskustvo kupnje.
Preuzete prodavaonice već su rebrandirane u Studenac i otvorene početkom prosinca. Iz Studenca su naveli i kako nastavljaju sa svojom poslovnom strategijom rasta te uvođenjem novih i unapređenjem postojećih aktivnosti.
Studenac trenutno zapošljava više od 5.500 djelatnika, ima gotovo 1.100 prodavaonica te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj.