Styria na hrvatskom tržištu u vlasništvu ima najčitanije dnevne novine 24sata, dnevne novine Večernji list te prve hrvatske dnevne poslovne novine Poslovni dnevnik. Styrijina izdanja čita više od milijun ljudi svakoga dana, a digitalne platforme dosežu do 70 % internetske populacije što Styriju čini najjačim multimedijskim brendom u Hrvatskoj.
Kontinuirani razvoj i težnja prema poboljšanju kvalitete usluga za čitatelje Večernjeg lista doveli su do aktivacije call centra unutar grupacije te stoga tražimo motivirane i komunikativne studente za radno mjesto prodajnog agenta.
Ključni zadaci i odgovornosti odlazni su pozivi prema postojećim i novim korisnicima te telefonska prodaja pretplate na Večernji list.
Što je sve potrebno kako bi postao dio našeg tima? Prije svega - komunikativnost i ljubaznost te smisao za prepoznavanje potreba korisnika. To su kvalitete koje su, uz izražene prodajne vještine, proaktivnost i visoku odgovornost prema radu, posebno važne za ovo radno mjesto.
Potrebno je napomenuti da je za ovu poziciju obvezan status redovnog studenta najmanje sljedećih 6 mjeseci te spremnost na rad tijekom cijelog tjedna. Također, poželjno je da kandidati imaju želju razvijati svoje komunikacijske vještine te da poznaju rad na računalu (MS Office).
Što ti dobivaš? Mogućnost zarade vlastitog džeparca, edukaciju iz područja komunikacije u poslu, priliku za stjecanje radnog iskustva te rad u dinamičnom timu! Satnica iznosi 20 kuna, uz dodatni varijabilni dio koji ovisi o prodaji, a radno je vrijeme fleksibilno te će odgovarati tvojim mogućnostima u razdoblju između 10 i 18 sati.
Ako se pronalaziš u navedenim uvjetima te imaš volju za razvijanje svojih vještina u dinamičnom i timskom okruženju naše grupacije, molimo te da svoj životopis pošalješ na e-mail: pretplata@styria.hr, s naznakom „Agent u kontaktnom centru“, najkasnije do 7.5.2017.