Televizija se danas mora prilagoditi vremenu u kojem posluje. Danas svatko može gledati što želi, kada želi, pa čak i gdje želi - zaključio je NBC-ov predstavnik.
Televizijske postaje moraju naći ekonomski isplativ način kako ponuditi korisnicima sadržaj koji je dovoljno atraktivan i koji bi, u krajnoj liniji, i platili. Taj problem trenutačno imaju sve velike televizijske mreže u SAD-u, koje se već dulje vrijeme bore sa sve većim produkcijskim troškovima i manjkom gledateljstva.
Moguće je opstati jedino ako se mreže prilagode korisnicima, te uz određenu naknadu ako se emisije prikazuju u terminu koji gledatelj sam može odabrati, kako kaže predsjednik uprave NBC-a Marc Graboff.
Graboff je napomenuo da je utemeljenjem internetske stranice Hulu, na kojoj se besplatno mogu gledati ranije prikazivani televizijski sadržaji, učinjen prvi korak, no dodaje da možda ipak nisu trebali sadržaje nuditi besplatno.
Pomicanje kasnonoćnih emisija u ranije termine stručnjaci ocjenjuju lukavim ekonomskim potezom. Naime, televizijskim kućama jednostavno je jeftinije producirati takvu vrstu emisija nego da prazninu između udarnog termina i onih kasnih moraju popunjavati skupim serijama ili filmovima.
Unatoč koraku prema pravom smjeru Graboff ne može isključiti mogućnost fuzije dijela mreže s nekom drugom tvrtkom, kao što je to Comcast.