Potrošački 
savjetnik

Tužno je da teleoperatori ismijavaju svoje klijente

mobitel
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
18.04.2014.
u 18:59

Važno je imate li ugovor u kojem je navedena akcija i ponuda s cijenom novog uređaja

P: Na štandu u jednom trgovačkom lancu u Zagrebu 28. veljače potpisala sam zahtjev za prijenos broja s jednog teleoperatora na drugog. Djelatnici tvrtke koja je poslovni partner tog drugog operatora za direktnu prodaju kazali su mi da je zadnji dan akcije te da su i tarife i mobilni aparati sniženi. Dogovorila sam tarifu za 125 kuna i mobitel za 500 kn. Provjerila sam cijene nekoliko puta i rečeno mi je da je sve u redu. Rekli su mi da dostavu telefona i kartice mogu očekivati na kućnu adresu. Čekala sam ih gotovo dva tjedna i sve to vrijeme bila bez mobilne usluge. Kada je dostava konačno stigla, dostavljač je tražio da za nju platim 1499 kuna. Pokazao mi je i papire na kojima je pisao taj iznos. Paket nisam preuzela i žalila sam se. Na štandu trgovačkog lanca na kojem su me vrbovali za novu uslugu kazali su mi kako se u slučaju da sam nezadovoljna bilo čime u roku od 14 dana mogu vratiti na starog operatora. O kojih 14 dana pričamo? U tvrtki koja me nagovorila na prijenos broja i novi uređaj nitko ne diže slušalicu i nemoguće ih je dobiti, a mail za podršku korisnicima uopće se ne može poslati. Poslala sam i žalbu na adresu operatora, isprintanu, skeniranu i s vlastoručnim potpisom. Tamo sam već nekoliko puta pokušala doznati status moje žalbe, ali ni ondje nitko ne odgovara. Na štandu istog operatora u drugom trgovačkom centru, mladići koji ondje rade rugali su se govoreći tko mi je kriv kad potpisujem ugovore iza ugla. Zar je to način na koji se tretira klijenta? Prijavila sam sve HAKOM-u te povjereniku za zaštitu potrošača pri EU Nevenu Mimici. Još nisam dobila odgovor. Možete li mi pomoći? Tužno je da smo došli do toga da se služimo lažima da bismo ostvarili poslovne planove i rezultate i mislim da tome treba stati na kraj. Prijenos broja odlučila sam obaviti ondje jer imam malu bebu i jednostavno ne stižem hodati po sto različitih centara. Sve to vrijeme nemam ni SIM karticu i ne mogu koristiti njihove usluge, ali pretpostavljam da će oni to sve uredno naplatiti. Što mi je činiti?

O: Iz vašeg pisma nije jasno je li u ugovoru navedena akcija/ponuda s cijenom uređaja ili je samo navedeno da ste dužni provjeriti cijene putem službene web stranice teleoperatora? U svakom slučaju pokrenite pismeni reklamacijski postupak (poštom, preporučeno s povratnicom) Odjelu za reklamacije spornog teleoperatora. Odgovor trebate zaprimiti u roku od 15 dana. U slučaju negativnog odgovora, podnesite prigovor Povjerenstvu za reklamacije potrošača istom operatoru. Taj odgovor trebate zaprimiti u roku od 30 dana. Ako i odgovor Povjerenstva bude negativan, postupak nastavite prema HAKOM-u, Ulica R. F. Mihanovića 9, 10110 Zagreb (http://www.hakom.hr/default.aspx?id=61).

>> Novi proizvod tek nakon servisa 

>> Ako trgovac negativno odgovori na vašu reklamaciju prijavite ga ministarstvu

Komentara 2

PA
paky4444
19:40 20.04.2014.

Najbolje je biti na bonove i ako operater mulja i vara, potrošiti kune na računu i otići kod drugog operatera. Zašto se vezati ugovorom kad je kod nas zakon o potrošačima obična pljačka građana. Pa da onda vidimo koga ćeće operateri onda ismijavati.

JO
josmalopanestalo
11:52 20.04.2014.

hakom to rješava ko iz ``, šale !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije