Tvrtka Helifor uza Zračnu luku Zagreb želi graditi prvi helidrom u Hrvatskoj jer nijedan postojeći, kako navode u svom pismu namjere, nema prikladne karakteristike i urednu dokumentaciju.
Fotonaponska elektrana
Iako se zasad ne zna koliko bi ta investicija iznosila, koliko se razabire iz pisma namjere upućenog Gradu Velikoj Gorici i Zračnoj luci Zagreb, investitor bi novac namaknuo iz fonda za pretpristupnu pomoć EU IPA koji osigurava 85 posto financiranja za projekte regionalnog razvitka. Đani Bodlović, prokurist Helifora, navodi kako je razvoj mreže helidroma u RH važan i s turističko-prometnog aspekta, ali i zbog sigurnosti, odnosno pri slijetanju helikoptera koji prevozi bolesnike, tj. ozlijeđene.
U Hrvatskoj, naime, helikopteri mogu slijetati samo na registrirana letjelišta (aerodrome) ako se zanemare jahte ili hoteli koji imaju mogućnost za slijetanje helikoptera, a na aerodromskim pistama zbog zračnih vrtloga koje stvaraju smetaju avionima. Badlović, također, navodi kako bi područje zaštitne zone helidroma moglo poslužiti kao fotonaponska elektrana koja bi osigurala energetske potrebe helidroma.
Tu bi elektranu Bodlović gradio s konzorcijem AdriaticSolarPower. Osim helidroma taj bi investitor gradio i hangar za servis helikoptera. Bodlović je dobio načelnu podršku za svoj projekt i od Zračne luke Zagreb i od Grada Velike Gorice jer je riječ o razvojnom projektu koji bi u konačnici i otvorio nova radna mjesta. No ZLZ nije zainteresiran da u projektu sudjeluje kao investitor, a u sklopu proširenja aerodroma, odnosno gradnje novog terminala ZLZ kani graditi svoj helidrom.
Bodlović se prema pisanju medija prije dvije godine spominjao u kontekstu afere u koju je bio umiješan i Zrakoplovno-tehnički zavod, koji je nekad bio u sastavu Oružanih snaga, a sad je samostalna tvrtka. Tada je, naime, tadašnji zapovjednik ZTZ-a brigadni general Vinko Štefanek s Bodlovićem pregovarao o kupnji otpisanih helikpotera tog zavoda iako kao djelatna vojna osoba to nije smio činiti.
Prodavao i ekokartice
Bodlović se u medijima pojavljivao i kao predstavnik tvrtke koja je tvorac prve beskontaktne biorazgradive pametne kartice na svijetu, a bilo je riječi da bi se njome služio i ZET. Tvrtka Helifor osnovana je, pak, 2008. godine i bavi se razvitkom svih vrsta zračnog prijevoza i vezanih servisa.
No posebno je zainteresirana za razvoj mreže helidroma u Hrvatskoj, ali dosad nije uspjela sagraditi niti jedan.
Ideje ocito imaju, koliko pricaju namaknuli bi i novac, samo bojim se da ce izgubiti rat s nasom birokracijom. Po mome, ako u GUP-u Velike Gorice postoji rezerviran prostor, a vjerojatno postoji ka bi ZLZ gradila heliodrom, onda treba napraviti natjecaj, pa nek daju ponude i ZLZ i oni, da vidimo tko je povoljniji. Dosta je monopola velikih drzavnih firmi koje sustavno guse poduzetnistvo a ne micu se s mjesta