Ledo i Večernjak – moćni 60-godišnjaci

Tvrtka u kojoj se tradicija i moderna tehnologija jedinstveno nadopunjuju

Ledo
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
31.12.2018.
u 09:00

Prvih šest desetljeća najvećeg domaćeg proizvođača industrijskog sladoleda i distributera smrznute hrane

Povijest najvećeg domaćeg proizvođača industrijskog sladoleda te najvećeg distributera smrznute hrane - Leda - počela se pisati još 1958. godine. U toj šest desetljeća dugoj tradiciji prepoznatljivi Ledovi proizvodi prisutni su u svakom domaćinstvu. Potrošače privlače izvrsnom ponudom različitih proizvoda i vrhunskom kvalitetom.

Valja naglasiti da je od samih početaka Ledo težio tomu da kupci budu zadovoljni i da taj cilj sve ovo vrijeme uspješno izvršava, što ga je prometnulo u jedan od najdugovječnijih i najomiljenijih brendova u nas. A golemo iskustvo, spremno reagiranje na sve izazove tržišta te kontinuirana ulaganje u proizvodne, distribucijske i kadrovske resurse Ledu zasigurno jamče vodeću poziciju na tržištu i u budućnosti.

K tomu, svake nas godine simpatični bijeli medvjedić iznenadi novitetima temeljenima na inovacijama kojima odgovara na sve zahtjevnije tržište do kojeg u najkraćem roku proizvodi stižu u više od 500 hladnjača opremljenih najsuvremenijom tehnologijom. U više od 100.000 rashladnih uređaja na najatraktivnijim lokacijama diljem regije kupci u svakom trenutku mogu pronaći svoje omiljene smrznute namirnice – sladoled, smrznuto voće i povrće, smrznutu ribu, tijesta, gotova jela i meso.

Ledo je tako danas jedan od najdugovječnijih i omiljenih brandova koji kontinuirano i intenzivno ulaže u razvoj novih proizvoda te svake godine na tržištu predstavlja brojne novitete temeljene na inovacijama s kojima odgovara na najrazličitije potrebe svojih potrošača.
Stoga i ne čudi da se tvrtka koja snagu svog brenda potvrđuje mnogobrojnim nagradama za najinovativnije sladolede i najbolja tehnička rješenja u cjelokupnom okruženju u kojem posluje - u zemlji i inozemstvu - prometnula u lidera - modernu, pouzdanu kompaniju, koja s dosadašnjim iskustvom i razvojem uvijek radi u cilju zadovoljenja potreba specifičnih ciljnih skupina.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije