Poslovni rezultati

U dm-ovim prodavaonicama prosječna plaća premašila 10.200 kuna

kune
Davor Puklavec/PIXSELL, Josip Regović/PIXSELL
24.10.2019.
u 14:31

Prema istraživanju agencije Ipsos u kolovozu ove godine, dm je najpopularnija prodavaonica dekorativne kozmetike, proizvoda za osobnu njegu i higijenu te brigu o kućanstvu, a ispitanici smatraju i da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (43 posto)

U poslovnoj godini 2018./2019. koja za njih završava u rujnu, prosječna plaća u prodavaonici dm-a premašila je 10.200 kuna, čulo se na današnjem predstavljanju rezultata tog vodećeg drogerijskog lanca u Hrvatskoj. dm je u Hrvatskoj ostvario 2,22 milijarde kuna prometa, što je rast od 4,8 posto, a u širenje i modernizaciju prodajne mreže uloženo je 53,7 milijuna kuna.

– Protekle poslovne godine otvorili smo četiri nove prodavaonice i modernizirali njih 18. Otvorili smo i tri nova OTC odjela, a u OTC segmentu imamo rast prometa od 31,23 posto – kazao je Mirko Mrakužić, direktor dm-a, ističući kako je rastao i broj kupaca, na 88.411 dnevno, dok prosječna košarica iznosi već 80,08 kuna.

Čak trećinu ukupne vrjednosne prodaje dm-a čine robne marke, 5377 proizvoda, od kojih većinu čine Balea, dmBio i Alverde proizvodi. Raste i broj hrvatskih proizvoda u dm-u. Lani ih je bilo 1041 uz rast prometa od 7,2%, od čega 163 ekološka.

– U idućoj poslovnoj godini dm će u otvaranje triju novih prodavaonica, modernizaciju 11 postojećih te dalji razvoj asortimana uložiti 62 milijuna kuna – najavio je Mrakužić.

dm već drugu godinu na svojoj Akademiji školuje drogeriste, a od ove godine i savjetnice za šminkanje. U protekloj poslovnoj godini ostvarena je i suradnja s Dejanom Lovrenom i Hrvatskom Parfemskom Kućom te s Olivalom i Izabel Kovačić, koje su rezultirale ekskluzivnom prodajom parfema Vetiver Rock i linije Bella.

Prema istraživanju agencije Ipsos u kolovozu ove godine, dm je najpopularnija prodavaonica dekorativne kozmetike, proizvoda za osobnu njegu i higijenu te brigu o kućanstvu, a ispitanici smatraju i da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (43 posto), potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (52 posto) te se najviše brine o djelatnicima (67 posto). Čak 92 posto ispitanika kupuje proizvode dm-ovih robnih marki, primarno zbog izvrsne kvalitete i cijene.

– Želimo biti potpora svojim djelatnicima i djelatnicama i tijekom važnih događaja u njihovom životu te smo ove godine povisili potporu za svako novorođeno i posvojeno dijete koja sada iznosi 10.000 kuna, a svim roditeljima prvašića poklanjamo i slobodan, plaćen dan na prvi dan škole - rekla je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.

Tijekom protekle poslovne godine dm je u zajednicu uložio 1,9 milijuna kuna s jakim fokusom na osjetljive skupine u društvu poput djece i oboljelih. U društveno odgovorne inicijative dm redovito uključuje i građane, a ove se godine dm ženskoj utrci, najmasovnijoj rekreativnoj utrci u Hrvatskoj, pridružilo rekordnih 15.000 trkačica i djece koji su promicali zdrav život te uplatom kotizacija podržali udrugu Europa Donna Hrvatska. U osmoj po redu akciji „Zeleni korak“ sudjelovalo je više od 10 posto svih osnovnoškolaca u Hrvatskoj koji su prikupljali stari papir za recikliranje i time spasili više od 45.000 stabala.

Ključne riječi

Komentara 8

Avatar comandante
comandante
15:07 24.10.2019.

znači... kupujte u DM-u šta god vam treba što i sam činim!!! Cijenimo poštene , korektne posladavaoce

BA
BakaMraz
17:31 24.10.2019.

Ma pustite vi tu prosjecnu placu, nego recite koliko tamo ima radnik? To je kao i prosjecna placa na nivou HR od skoro 6.000 a koju nema niti jedan radnik!

SA
samoborka
19:47 24.10.2019.

Zanimljivo je što na listi najboljih poslodavaca nikada nema niti jednog hrvatskog. A preziremo kada ikoji stranac (balkanjerose s istoka i juga ne računam), dođe pokrenuti neki posao u Hr.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije