U poslovnoj godini 2018./2019. koja za njih završava u rujnu, prosječna plaća u prodavaonici dm-a premašila je 10.200 kuna, čulo se na današnjem predstavljanju rezultata tog vodećeg drogerijskog lanca u Hrvatskoj. dm je u Hrvatskoj ostvario 2,22 milijarde kuna prometa, što je rast od 4,8 posto, a u širenje i modernizaciju prodajne mreže uloženo je 53,7 milijuna kuna.
– Protekle poslovne godine otvorili smo četiri nove prodavaonice i modernizirali njih 18. Otvorili smo i tri nova OTC odjela, a u OTC segmentu imamo rast prometa od 31,23 posto – kazao je Mirko Mrakužić, direktor dm-a, ističući kako je rastao i broj kupaca, na 88.411 dnevno, dok prosječna košarica iznosi već 80,08 kuna.
Čak trećinu ukupne vrjednosne prodaje dm-a čine robne marke, 5377 proizvoda, od kojih većinu čine Balea, dmBio i Alverde proizvodi. Raste i broj hrvatskih proizvoda u dm-u. Lani ih je bilo 1041 uz rast prometa od 7,2%, od čega 163 ekološka.
– U idućoj poslovnoj godini dm će u otvaranje triju novih prodavaonica, modernizaciju 11 postojećih te dalji razvoj asortimana uložiti 62 milijuna kuna – najavio je Mrakužić.
dm već drugu godinu na svojoj Akademiji školuje drogeriste, a od ove godine i savjetnice za šminkanje. U protekloj poslovnoj godini ostvarena je i suradnja s Dejanom Lovrenom i Hrvatskom Parfemskom Kućom te s Olivalom i Izabel Kovačić, koje su rezultirale ekskluzivnom prodajom parfema Vetiver Rock i linije Bella.
Prema istraživanju agencije Ipsos u kolovozu ove godine, dm je najpopularnija prodavaonica dekorativne kozmetike, proizvoda za osobnu njegu i higijenu te brigu o kućanstvu, a ispitanici smatraju i da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (43 posto), potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (52 posto) te se najviše brine o djelatnicima (67 posto). Čak 92 posto ispitanika kupuje proizvode dm-ovih robnih marki, primarno zbog izvrsne kvalitete i cijene.
– Želimo biti potpora svojim djelatnicima i djelatnicama i tijekom važnih događaja u njihovom životu te smo ove godine povisili potporu za svako novorođeno i posvojeno dijete koja sada iznosi 10.000 kuna, a svim roditeljima prvašića poklanjamo i slobodan, plaćen dan na prvi dan škole - rekla je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.
Tijekom protekle poslovne godine dm je u zajednicu uložio 1,9 milijuna kuna s jakim fokusom na osjetljive skupine u društvu poput djece i oboljelih. U društveno odgovorne inicijative dm redovito uključuje i građane, a ove se godine dm ženskoj utrci, najmasovnijoj rekreativnoj utrci u Hrvatskoj, pridružilo rekordnih 15.000 trkačica i djece koji su promicali zdrav život te uplatom kotizacija podržali udrugu Europa Donna Hrvatska. U osmoj po redu akciji „Zeleni korak“ sudjelovalo je više od 10 posto svih osnovnoškolaca u Hrvatskoj koji su prikupljali stari papir za recikliranje i time spasili više od 45.000 stabala.
znači... kupujte u DM-u šta god vam treba što i sam činim!!! Cijenimo poštene , korektne posladavaoce