Rekordan broj predavača i sudionika, nikad bogatiji sadržaj, nikad veći – Dani komunikacija. Uz tu je poruku jučer predstavljen detaljan program najvećeg komunikacijskog festivala u Hrvatskoj koji će se već tradicionalno održati u Rovinju od 28. do 31. ožujka. A najavljeno je da ove godine tamo dolazi i najveći celebrity tržišnog komuniciranja Sir Martin Sorrell.
Od proizvodnje košara...
Senzacija sedmog izdanja Dana komunikacija čovjek je koji je proglašen jednom od najutjecajnijih osoba na svijetu i koji je postavio standarde oglašivačke industrije današnjice. Sir Martin Sorrel karijeru je započeo prije više od trideset godina preuzimanjem male britanske tvrtke za proizvodnju žičanih košarica za dućane Wire and Plastic Products koju je s vremenom pretvorio u multinacionalnog marketinškog giganta. Danas je tvrtka WPP brojčano i po prihodu najveća takva na svijetu s više od 3000 ureda u 112 zemalja.
– On je apsolutni broj jedan u našoj industriji i nije samo najveće ime ovogodišnjeg izdanja festivala nego i u povijesti svih Dana komunikacija. Njega želi upoznati svaka osoba koja se bavi tržišnim komunikacijama, ali rijetko tko ima tu priliku – objasnila je direktorica festivala i programa Dunja Ivana Ballon. Uz nju su program predstavili predsjednik Uprave Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) Davor Bruketa, direktor IAB Hrvatska Jan Jilek te član organizacijskog odbora Dana komunikacija Damir Ciglar.
Mali Cannes više i nije malen
– Veliki novitet festivala jest to što će predavači nakon svog predavanja odlaziti na “quickie u šumicu”. Riječ je o novom programu u novoj dvorani gdje će sudionici predavače moći izravno pitati sve što ih zanima i na ta pitanja dobiti jednako izravne odgovore – poručio je Davor Bruketa.
Među dosad najavljenim predavačima od kojih će sudionici imati prilike učiti su osvajač nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu Matt Biespiel, digitalni evanđelist Yousef Tuqan Tuqan, etički haker Ralph Echemendia, novinar i autor najpoznatijeg lažnog restorana u Londonu Oobah Butler, stručnjak za bihevioralni marketing Mark Earls, izvršni kreativni direktor Google Creative Steve Vranakis… – Možemo reći da je mali lokalni festival izrastao u mjesto koje posjećuju neke od najvećih faca naše industrije – zaključila je Dunja Ivana Ballon uz poruku kako Danima komunikacija već dugo tepaju da su “mali Cannes”, no da više i nije tako malen.