Nakon što je ušao na tržište prijevoza na zahtjev automobilima i brodovima, Uber u Hrvatskoj istražuje i kako ući na tržište dostave hrane, doznaje Poslovni dnevnik. Tvrtka već nudi tu uslugu u Poljskoj, a direktor UberEATS-a za to tržište, Krzysztof Radoszewski, otkrio nam je da ispituju mogućnosti širenja u srednjoj i istočnoj Europi.
– Tri su nam tržišta prva u fokusu za UberEATS, a to su Hrvatska, Rumunjska i Ukrajina – kaže Radoszewski.
Dodaje da odluka o širenju još nije donesena. No, neslužbeno doznajemo da im je plan barem jedno od tri tržišta otvoriti do kraja godine. Štoviše, lokalno su za tu uslugu, navodno, najviše zainteresirani upravo u Uberu u Hrvatskoj. Nova usluga, iz financijskog izvješća tvrtke dostupnog na Fini, značajno bi podigla profitabilnost Ubera u Hrvatskoj. Naime, prema podacima Fine, hrvatska operacija Ubera zvana Uber Croatia lani je, i to u prvoj godini poslovanja, bila profitabilna. Neto dobit iznosila je 232,7 tisuća kuna. I dok Uber za vožnje uzima proviziju u pravilu između 20 i 25 posto, UberEATS naplaćuje još višu proviziju, od 30 posto. Prema podacima Fine, tvrtka Uber Croatia je lani imala prihod od 4,2 milijuna kuna. Riječ je o prihodu koji je lokalnoj tvrtki ostao nakon što je matični Uber naplatio korištenje aplikacije, porez i isplatio vozače.
Iako su, pravno gledano, Uber i UberEATS dio iste tvrtke, matice Uber Technologies, Radoszewski tvrdi da je UberEATS zaseban biznis koji raste na postojećoj bazi koju je Uber izgradio. Otud i plan da se nakon Poljske širi u tri istočne države, gdje biznis raste. Za restorane u Hrvatskoj Radoszewski vidi dosta prostora da bolje iskoriste ljetne navale turista, ali i da otkriju nove prilike u prodaji gotove hrane onima koji inače ne idu u restorane jer ih smatraju skupima. Kaže da su u Varšavi u šest mjeseci broj restorana s kojima surađuju povećali sa 130 na 400. UberEATS dostupan je u sto gradova. Preko njega svoje usluge nudi 60 tisuća restorana, a dostavu rade u prosjeku ispod 33 minute.
sklonite te izrabljivače.. kad da radnicima punu prijavu nek se javi.. ma koliko bilo jeftinije radnik mora biti pošteno plaćen I imati prava. jer ma koliko taxi bio skup taj covjek hrani obitelj s tim. a da vozis za uber I slicne par godina gdje si bio sto si radio gdje ti je staž?