Domaći inovativni komplet odjeće Unique Travel Set tijekom globalne kampanje na Kickstarteru ‘uprihodio’ je nešto više od 27.000 dolara.
Globalna kampanja trajala je 44 dana, a u tom je razdoblju putni set kupilo 119 ljudi iz raznih dijelova svijeta. Više od 60 posto kupaca je iz Hrvatske, oko 20 posto iz SAD-a te po 10 posto iz Njemačke i Velike Britanije. Nekoliko je kupaca i iz Australije, Singapura i Ujedinjenih Arapskih Emirata, a ukupno je prodano 80 setova odjeće, oko 15 torbi i desetak kapa.
Inače, ovaj praktični set odjeće za putovanja od sedam odjevnih komada, modne dizajnerice Katarine Džale i njezine poslovne partnerice Rašeljke Maras, omogućava oko 30 različitih odjevnih kombinacija, a teži manje od dva kilograma.
– Izuzetno smo ponosne da je još jedan hrvatski proizvod pronašao svoje mjesto na svjetskom tržištu, a posebno smo zadovoljne što proizvod do kraja dizajniramo i proizvodimo u Hrvatskoj – komentar je Katarine Džale, glavna dizajnerice i suosnivačice projekta.