– Organizacije koje potiču angažiranost zaposlenika imaju do 50% manju fluktuaciju zaposlenika, 56% veću lojalnost korisnika, 38% veću produktivnost i 27% višu profitabilnost – istaknula je Nadya Zhexembayeva, voditeljica održivog razvitka Bledske škole menadžmenta (IEDC) na 9. konferenciji o upravljanju ljudskim resursima koju su organizirali Infoarena, Selectia i portal MojPosao u Zagrebu.
Istaknula je da pojam angažiranosti obuhvaća uživanje u poslu, vjeru u proizvod koji tvrtka prodaje i smisao samog posla. Mnogi zaposlenici ne vjeruju u ono što rade jer ne znaju što se u njihovim tvrtkama događa.
– Komunikacija je presudna, a uspješan lider mora znati kako prenijeti poruku. Kriza je, složili su se sudionici, otvorila teška moralna pitanja za profesionalce u tvrtkama, ponajprije kad su posrijedi kriteriji otpuštanja.
riječ je o prodaji! ne o proizvodnji. hajte nekog dečka na pilani motivirajte. ili radnice u tekstilnoj. kao što vidimo na primjeru kamenskog, motivacije im nije manjkalo... :) i tamo su upravljali ljudskim resursima. u egiptu i rimu su jako dobro upravljali, robovlasničko društvo se pokazalo najboljim!