Na prvom austrijskom specijaliziranom Sajmu medija, komunikacija,
marketinga i oglašavanja, koji se od 27. do 29. rujna održava na Bečkom
velesajmu Reed Exibition, predstavljanje Večernjeg lista i njegovih
medijskih proizvoda u tekstualnom, grafičkom, slikovnom i tonskom
obliku izazvalo je veliko zanimanje poslovne publike, kazao je direktor
marketinga i razvoja proizvoda Večernjaka Benjamin Cerovac.
Naš vlasnik, austrijski medijski koncern Styria Medien AG,
omogućio je Večernjem listu i listu 24 sata, da se predstave na
Styrijinu izložbenom prostoru od 160 četvornih metara, u okruženju
ostalih austrijskih medijskih kuća, što je za nas velika čast
naglasio je Cerovac.
Eminentni uzvanici
Brojni eminentni austrijski medijski djelatnici, među njima i novi
glavni intendant austrijskog radija i televizije ORF Alexander Wrabetz,
posjetili su štand i zainteresirali se za suradnju s Večernjakom.
Sličnog mišljenja bila je i direktorica bečkog Sajma medija Petra
Reifeltshammer.
Ponude za suradnju
Izvorni hrvatski proizvodi - slavonski kulen, kulenova seka i domaća
slanina Tomislava Galovića iz Slavonskog Broda, odležano Badelovo crno
dalmatinsko vino "ivan dolac" te visokokvalitetni proizvodi Paške
sirane i pršutane - oduševili su posjetitelje i uzvanike bečkog Sajma
medija, za koje je Večernjak u srijedu poslijepodne na Styrijinu štandu
upriličio "Hrvatski domjenak". Privučeni okusima i mirisima, na štandu
su se, uz medijske predstavnike, počeli okupljati i austrijski
gospodarstvenici zainteresirani za suradnju s Hrvatskom.
OTVORENJE Počeo prvi Sajam medija, komunikacija, marketinga i oglašavanja u Austriji